تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج درخشان تراکتورسازی با قهرمانی تکمیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: نتایج درخشان تراکتورسازی با قهرمانی تکمیل می شود تبریز - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: نتایج درخشان تراکتور، تیم محبوب آذربایجان با قهرمانی در لیگ برتر باشگاه های کشور تکمیل می شود.


به گزارش روابط عمومی این اداره کل، محمد شروین اسبقیان در پیامی به مناسبت پیروزی پرگل تراکتور برابر استقلال تهران، موفقیت های اخیر تیم های تبریزی در لیگ برتر را به جامعه ورزشی استان، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان و طرفداران تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریک گفته است.
وی در پیام خود آورده است: بار دیگر بردهای مقتدرانه تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر موجب شادی و سرور و مباهات جامعه ورزشی استان و هواداران آذربایجان شده است.
اسبقیان در این پیام ادامه داده است: در ادامه راه نیز نقش آنان در قهرمانی تیم تراکتورسازی و حفظ سهمیه گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر برجسته و تاثیرگذار خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی و گسترش فولاد هویت فوتبال و فرهنگ ایران هستند، یادآور شده است: تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ، تاریخ و هویت آذربایجان بوده است، امسال نتایج بسیار درخشانی را در لیگ برتر کسب کرده است.
اسبقیان اضافه کرده است: این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و مسوولان در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در روز جمعه شاهد قهرمانی تیم تراکتورسازی در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره) در کنار هواداران فهیم خواهیم بود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز گذشته با شکست 4 بر 1 تیم استقلال یک گام دیگر به قهرمانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران نزدیک شد.
3038/1756



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن