تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاتالان‌ها در 3 امتيازي قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كاتالان‌ها در 3 امتيازي قهرماني
توقف رئال‌مادريد، بارسلونا را به قهرماني لاليگا نزديك‌تر كرد. هفته سي‌و ششم فوتبال اسپانيا در حالي پيگيري شد كه رقباي هميشگي براي رسيدن به جام قهرماني رقابت شانه به شانه‌اي دارند. با اين حال پيروزي دو بر صفر آبي و اناري‌ها با تساوي نااميدكننده كهكشاني‌ها همراه شد.
نویسنده : شیوا نوروزی 


توقف رئال‌مادريد، بارسلونا را به قهرماني لاليگا نزديك‌تر كرد. هفته سي‌و ششم فوتبال اسپانيا در حالي پيگيري شد كه رقباي هميشگي براي رسيدن به جام قهرماني رقابت شانه به شانه‌اي دارند. با اين حال پيروزي دو بر صفر آبي و اناري‌ها با تساوي نااميدكننده كهكشاني‌ها همراه شد.

فقط سه امتياز ديگر
رئال سوسيداد هم حريف تيم انريكه نشد. در شرايطي كه هواداران بارسا بي‌صبرانه منتظر قهرماني هستند نيمار و پدرو با زدن دو گل پيروزي ديگر را به نام اين تيم ثبت كردند. با اين نتيجه جمع امتياز‌هاي اين تيم به 90 رسيد و با توجه به تساوي مادريدي‌ها تنها به سه امتياز ديگر نياز دارند تا يك بار ديگر جام قهرماني را بالاي سر ببرند. سرمربي بارسلونا با توجه به شرايط فعلي تيمش اميدوار است تا هم ليگ قهرمانان و هم ليگ اسپانيا را فتح كنند: «بازي دشواري بود اما در مجموع بايد بگويم كه بازي خوبي ارائه داديم. از نظر فيزيكي بازيكنانم كم نياوردند، اما در طول 90 دقيقه مجبور شدم براي حفظ بازي تغييراتي اعمال كنم. بهترين شيوه براي دفاع حفظ توپ در زمين حريف است. پدرو يكي از گلزنان اين ديدار بود. او در همه بازي‌ها به تيم كمك كرده. خوشحالم كه چنين بازيكني را در اختيار دارم. بايد اذعان كنم كه صحنه گل پدرو را در تمرينات ديده بودم. در خصوص رويارويي دوباره با بايرن‌مونيخ نبايد به خودمان مغرور شويم و فكر كنيم با سه گلي كه زديم كار تمام شده. بايرن بهترين بازيكنان جهان را دارند و شكي ندارم كه بازي برگشت‌مان در مونيخ دشوار خواهد بود.»
مهاجم برزيلي از اينكه نقش مهمي در برد شيرين تيمش داشته خوشحال است. نيمار با زدن گل اول باز هم نشان داد كه در شرايط حساس مي‌تواند عصاي دست انريكه باشد: «گل اول را وقتي زديم كه واقعاً به آن نياز داشتيم. پس از آن بود كه توانستيم توپ و ميدان را در اختيار بگيريم. براي رسيدن به پيروزي هر كاري مي‌توانستيم انجام داديم. خوشبختانه من از ابتداي فصل شرايطي خوبي در بارسا داشته‌ام و اميدوارم فصل خوبي را به پايان برسانم.»

افسوس در اردوي رئال
قوهاي سفيد هرگز فكر نمي‌كردند با حساس شدن رقابت‌شان با بارسلونا مقابل والنسيا اينگونه امتياز از دست بدهند. شاگردان كارلو آنچلوتي در سانتياگو برنابئو بازي مي‌كردند اما نتوانستند از حضور تماشاگران خودي بهره ببرند. تساوي دو - دو در حالي رقم خورد كه خفاش‌ها با دو گل نيمه اول را به پايان بردند. په‌په و ايسكو رئال را از شكست فراري دادند. كريس رونالدو بك ضربه پنالتي را از دست داد. رئال 86 امتيازي شد و فاصله‌اش با بارسا بيشتر شد. كارلتو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: «نتيجه خوبي نبود، اما بازي خوبي انجام داديم. موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم و به عقيده من رئال شايسته پيروزي بود. به هر حال نتيجه‌اي كه لازم بود نگرفتيم. اشتباهات كمي از ما سر زد. بازيكنانم واقعاً براي تيم مي‌جنگند و كار گروهي خوبي را به نمايش گذاشتند. دو گل زديم و يك پنالتي را هم از دست داديم. نتيجه هميشه همان چيزي نيست كه انتظارش را داريم. اوضاع جدول لاليگا واقعاً پيچيده شده اما هنوز دو بازي ديگر مانده و نبايد همه چيز را تمام شده فرض كنيم. ليگ قهرمانان را هم در پيش داريم. بايد براي بازي برگشت مقابل يووه شكست بازي رفت را فراموش كنيم. تساوي مقابل والنسيا نتيجه خوبي نيست اما نبايد اميدمان را از دست بدهيم.»

هو شدن كاسياس در برنابئو
هواداران رئال دل‌خوشي از دروازه‌بان كهنه‌كار خود ندارند. عملكرد ايكر كاسياس از نظر آنها قابل قبول نيست و درست پس از دريافت گل اول هو شدن او از سوي تماشاگران شروع شد. شعارهاي آنها باعث شد ايكر از هواداران بخواهد دست از اين رفتارها بردارند. اما شعارها تا زماني كه كاسياس در زمين بود ادامه داشت.

اينزاگي روحيه گرفت
آث‌ميلان كه هوادارانش را در اين فصل حسابي نااميد كرده با نتيجه دو بر يك بر آ‌.اس رم غلبه كرد تا اينزاگي در هفته‌هاي آخر روحيه بگيرد. رسيدن به رده دهم سري آ سرمربي جوان ميلان را به وجد آورده است: «بازيكنانم فوق‌العاده بودند. كاري به جدول نداريم و تا آخرين لحظه براي پيروزي مبارزه مي‌كنيم.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن