تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803314630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس بازهم باخت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرسپولیس بازهم باخت




جدال تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس به سود تبریزی‌ها خاتمه پیدا کرد.





خبرگزاری فارس: در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم پرسپولیس رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود گسترش فولاد تبریز به پایان رسید. این بازی در حالی برگزار شد که برای هیچ‌کدام از دو تیم اهمیت نداشت و فقط برای دفاع از حیثیت باشگاه خود وارد میدان شده بودند.

در دقیقه اول مسابقه بازیکنان گسترش فولاد تبریز حمله تند و تیزی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند که شوت محمد ابراهیمی از کنار دروازه سوشا مکان به بیرون رفت.

در دقیقه 11 هم ابراهیمی یک بار دیگر شانس خود را از راه دور امتحان کرد که بازهم ضربه شوت وی با فاصله کمی از دروازه سرخ‌پوشان به خارج رفت.

در ادامه ضربه دیدنی پیمنتا با شیرجه زیبای سوشا به کرنر رفت. تبریزی‌ها در دقیقه 13 مزد حملات خود را گرفتند و در دقیقه 13 جابر انصاری توانست از روی توپی که از سمت راست توسط پیمنتا برایش سانتر شد با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود میزبان شود.

بازهم بازیکنان گسترش فولاد حمله کردند تا اینکه در دقیقه 25 شوت میثم نقی‌زاده از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت؛ به نظر می‌رسد شوت‌های از راه دور یکی از تاکتیک‌های فراز کمالوند در این مسابقه است.

محمد ابراهیمی یکی از بازیکنان خوب نیمه اول بود؛ وی در دقیقه 30 چند بازیکن پرسپولیس را دریبل زد، اما در لحظه آخر نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند.

شاگردان برانکو در نیمه اول مسابقه نتوانستند خطر جدی روز دروازه گسترش فولاد ترتیب دهند، اما در طرف مقابل شاگردان کمالوند موقعیت‌ها خوبی مخصوصاً از روی شوت‌های از راه دور روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند.

در این مسابقه برانکو به دلیل مصدومیت بنگر و غیبت نورمحمدی تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده است؛ به این ترتیب که اومانیا و حاتمی مدافعان وسط پرسپولیس هستند و خالقی‌فر در سمت راست و جعفرپور هم سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی می‌کند.

نیمه دوم:

بازی پایاپایی در جریان بود که در دقیقه 50 بازهم جابر انصاری توانست دروازه پرسپولیس را باز کند و نتیجه بازی 2 بر صفر به سود گسترش فولاد تبریز شد. این بار هم جابر انصاری روی کرنر ارسالی پیمنتا از جناح راست با ضربه سر از روی خط شش قدم برای دومین بار دروازه سوشا را باز کرد.

در ادامه و در دقیقه 53 ضربه میلاد کمندانی از بالای دروازه گسترش فولاد تبریز به بیرون رفت.

در دقیقه 63 درویشی، بازیکن شماره 19 گسترش فولاد موقعیت بسیار خوبی کسب کرد که به راحتی توپ را از دست داد. قبل از آن هم جابر انصار در موقعیت نسبتاً تک به تک توپ را توانست به خوبی کنترل کند و سوشا مکانی توپ را جمع کرد.

در ادامه مسابقه و تا دقیقه 75 پرسپولیسی‌ها حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه گسترش فولاد ایجاد کردند، اما در طرف مقابل شاگردان کمالوند ضدحملات خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب می‌دادند.

تا دقیقه 88 پرسپولیس چند سانتر روی دروازه گسترش فولاد تبریز انجام داد که تقریباً تمام آنها بی فایده بود؛ در ادامه داور مسابقه در صحنه‌ای که روی هادی نوروزی در محوطه جریمه خطا شد پنالتی اعلام کرد که ژوزه تادو در دقیقه 89 توانست دروازه گسترش فولاد را باز کند تا نتیجه دو بر یک شود.

ترکیب تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز:

داود نوشی‌صوفیانی، امید نظامی‌پور، لئوناردو پیمنتا (از دقیقه 83علیرضا نقی‌زاده) ، میثم نقی‌زاده، مرتضی اسدی، جابر انصاری، باتیستا، محمدامین درویشی (از دقیقه 66 یوسف سیدی)، سیدمحسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:

سوشا مکانی، حاتمی، اومانا، خالقی‌فر، جعفرپور، نورالهی (از دقیقه 67 افشین اسماعیل‌زاده)، کمندانی، گابریل، نوروزی، دغاغله (از ابتدای نیمه دوم عباس‌زاده (از دقیقه 74 تادو)) و علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

احمد صالحی داور مسابقه است که به مرتضی اسدی از گسترش فولاد تبریز و مهدی جعفرپور از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. با این نتیجه گسترش فولاد تبریز با 34 امتیاز و پرسپولیس 33 امتیاز ماند.







تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن