تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری تراکتورسازی در نیمه نخست/گلهای ادینیو به عدد 19 رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر فوتبال؛ برتری تراکتورسازی در نیمه نخست/گلهای ادینیو به عدد 19 رسید تهران - ایرنا - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیمه نخست دیدار با استقلال تهران را با برتری 2 بر یک به پایان رساند.


به گزارش ایرنا، حساسترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 18 عصر امروز (یکشنبه) بین استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.
در دقیقه ششم این دیدار که می تواند مدعی قهرمانی لیگ را مشخص کند، در حالیکه هنوز بازی شکل اصلی خود را پیدا نکرده بود، لوسیانو ادینیو با پاسی مناسب سامان نریمان جهان را صاحب توپ کرد که این هافبک تکنیکی با ضربه ای از پشت محوطه جریمه تور دروازه استقلال را به لرزه درآورد و بیش از 15 هزار تماشاگر تراکتورسازی غرق در شادی شدند.
پس ازاین گل بازیکنان استقلال که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست رفته می دیدند، برحملات خود افزودندتا گل خورده را جبران کنند.
دردقیقه 31 ضربه از راه دور هاشم بیک زاده با واکنش عجیب و ضعیف حامد لک روبرو شد وامید ابراهیمی به راحتی گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.
بلافاصله پس از این گل امیر قلعه نویی در تیم خود تغییر ایجاد کرد و خسرو حیدری را جایگزین بهنام برزای در میدان کرد.
دردقیقه 45 و درحالیکه به نظر می رسید دو تیم به تساوی راضی هستند پاس در عمق نریمان جهان به لوسیانو ادینیو رسید که این مهاجم برزیلی به راحتی دروازه استقلال را گشود.
ادینیو تعداد گل های خود در لیگ برتر را به عدد 19 رساند تا همچنان پیشتاز گلزنان لیگ برتر بماند.
استقلال این دیدار را با ترکیب، محسن فروزان، امیرحسین صادقی، هرائر مگویان، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، جاسم کرار، بهنام برزای(خسرو حیدری)، محسن کریمی، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی آغاز کرده است.
برای تراکتورسازی نیز، حامد لک، میرهانی هاشمی، خالد شفیعی، فریرا دو سانتوس، محمد ایرانپوریان، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، فرید کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینیو بازی می کنند.
ورزشی(2)**3783**1590



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن