تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820645348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشي خريد گندم در خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۳ب.ظ)
آموزشي خريد گندم در خراسان جنوبي موج - شاغلين مراكز خريد شركت غله و خدمات بازرگاني خراسان جنوبي به منظور آشنايي بيشتر با نرم افزار سيستم خريد تضميني گندم آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند.
به گزارش خبرگزاري موج،مدير كل اين شركت گفت :براي ارتقاي سطح كيفيت خدمات ارائه شده به كشاورزان، در آستانه‌ي فصل خريد تضميني گندم در اين استان، دوره آموزشي براي كاركنان شركت غله و مباشرين مستقر در مراكز خريد برگزار شد.
غلامرضا محمدي با توجه به پيش بيني رشد خريد گندم از كشاورزان خراسان جنوبي، از كاركنان اين مراكز خواست اطلاعات خريد كشاورزان را دراسرع وقت تحويل بانك داده و پس از ثبت، رسيد مربوط را تحويل بگيرند.
برپايه اين گزارش، رئيس سازمان تعاون روستايي خراسان جنوبي نيز با تاكيد بر آمادگي مراكز خريد از كاركنان اين مراكز خواست به جهت تسريع در پرداخت پول كشاورزان، در كوتاهترين زمان ممكن اطلاعات دريافتي را به بانك عامل ارسال كنند.
اسفندياري‌ با اعلام سياستهاي تشويقي براي مراكز خريد گفت: شركت هاي سهامي زراعي تعاون روستايي از خريد و فروش گندم خارج از شبكه خودداري كنند.
وي پيش بيني كرد كه امسال 30 هزار تن گندم با نرخ پايه از كشاوزان خريداري شود، كه در صورت تحقق از رشد دو برابري نسبت به سال قبل برخوردار خواهد بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن