تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806858918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل 45 درصدي شبکه سراسري فاضلاب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰ب.ظ)
تکميل 45 درصدي شبکه سراسري فاضلاب تهران موج -فرماندار تهران با بيان اينکه 45 درصد فاضلاب شهر تهران تکميل و به شبکه سراسري متصل شده است، گفت: اميدواريم تا پايان برنامه پنج ساله ششم و هفتم، 55 درصد باقيمانده به پايان برسد.
به گزارش خبرگزاري موج،عيسي فرهادي، فرماندار تهران گفت: موضوع اعتبارات و گستردگي شهر تهران به ويژه در بافت‌هاي فرسوده و عدم همکاري شهروندان موجب کندي پيشرفت پروژه شبکه فاضلاب شهر تهران شده است.
فرماندار تهران لزوم تکميل شبکه سراسري فاضلاب شهر تهران را با وجود بحران آبي در کشور داراي اهميت ويژه دانست و افزود: در شرايط فعلي هر منبعي که در استان تهران براي تامين آب بوده به کار گرفته‌ايم تا آب مورد نياز شهر تهران را تامين کنيم، به طوري که سدهاي طالقان، کرج، لتيان و ماملو در حوزه آب‌هاي ذخيره و آب‌هاي زيرزميني نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، ضمنا موضوع انتقال آب در درازمدت نيز توسط وزارت نيرو پيگيري مي‌شود.
فرهادي تاکيد کرد: با توجه به کاهش بارندگي‌ها و کمبود منابع آبي، مديريت منابع موجود را از طريق دو روش جلوگيري از هدر رفت آب و اصلاح الگوي مصرف شهروندان در دستور کار قرار مي‌دهيم. متاسفانه به لحاظ شاخص مصرف، در دنيا جزو پرمصرف‌ترين کشورهاي دنيا هستيم که لزوم بازنگري الگوهاي مصرف در کشورمان را نشان مي‌دهد. بايد در فرهنگ استفاده از آب تجديد نظر کنيم اگر تنها 10 درصد در مصرف آب مديريت داشته باشيم، مي‌توانيم آب يک ميليون نفر را در طول يک سال تامين کنيم اگر اين اتفاق بيفتد به ياري خدا امسال را نيز بدون مشکل پشت سر خواهيم گذاشت.
تعامل فرمانداري و شوراي شهر تهران در دولت يازدهم بي‌نظير بوده است
فرماندار تهران با اشاره به صحبت‌هاي روساي شوراي شهر تهران در دوره چهارم گفت: تعامل فرمانداري و شورا در دولت يازدهم بي‌نظير بوده و گفته‌هاي روساي شورا در دوره چهارم شاهد اين ادعا است. موردي وجود نداشته شورا مصوب کند و فرمانداري نپذيرد مگر جايي که يا قانوني نبوده و يا به ضرر مردم بوده است.
وي درباره نحوه برگزاري چهارمين دوره انتخابات شوراياري‌هاي شهر تهران نيز گفت: اين انتخابات نيازمند قانون است و اين موضوع مي‌تواند از طريق ارسال طرح و يا لايحه به مجلس و دولت توسط شوراي عالي استان‌ها پيگيري شود تا متولي برگزاري اين انتخابات مشخص شود.
فرهادي ادامه داد: وزارت کشور اجازه برگزاري يک دوره ديگر اين انتخابات را داد و اجازه کمک و همکاري به فرمانداري تهران داده شد. برهمين اساس همه به شورا و شهرداري تهران کمک کرديم و امکاناتي مانند صندوق اخذ رأي را در اختيارشان قرار داديم؛ آيين‌نامه اوليه‌اي تهيه شد و براساس آن عمل شد.
فرماندار تهران تاکيد کرد: به فرمانداري اجازه کمک داده شده بود، اما اجازه دخالت داده نشده بود و هيچ دخالتي نيز توسط فرمانداري در انتخابات شوراياري‌ها صورت نگرفت. بدون شک تا رسيدن به شوراياري مطلوب فاصله زيادي داريم و اجراي اين دوره تمريني بود که به خوبي هم انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن