تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812950962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یعقوب، حنیف و خسرو نیمکت‌نشین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: یعقوب، حنیف و خسرو نیمکت‌نشین شدند
امیر قلعه‌نویی در بازی مهم تیمش با تراکتورسازی تصمیم گرفته 3 بازیکن مهم تیمش را روی نیمکت ذخیره ها بنشاند و به جای آنها از بازیکنان جوان استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری که بیشتر بازی های نیم فصل دوم را به دلیل مصدومیت از دست داده، در این بازی جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشت و امیر قلعه‌نویی ترجیح داد از بهنام برزای جوان به جای او استفاده کند. خسرو حیدری در دیدار رفت دو تیم پاس گل دوم استقلال را که منجر به گل تساوی این تیم در دقایق پایانی شد، به امیرحسین صادقی داده بود و حالا نیمکت نشینی او می‌ تواند در نوع خودش عجیب باشد.

اما نکته دیگر نیمکت نشینی حنیف عمران‌زاده است؛ مدافعی که در این فصل عملکرد پرانتقادی را داشته است. هرائر مگویان باید در بازی حساس امروز جای عمران‌زاده را در قلب خط دفاعی پر کند. اما شاید بحث برانگیزترین تصمیم قلعه‌نویی نیمکت نشینی یعقوب کریمی باشد، بازیکنی که در بازی هایی که برای تیمش به میدان رفته عملکرد تاثیرگذاری داشته است. البته مصدومیت های گاه و بیگاه او را از ترکیب اصلی دور کرده و در این بین درخشش محسن کریمی هم در نیمکت نشینی او بی تاثیر نیست.


15:34 1394/02/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن