تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات تعداد پلاک هاي ويژه اختصاص يافته به معلولان/ چگونگي ورود به محدوده طرح ترافيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۵۸ب.ظ)
جزئيات تعداد پلاک هاي ويژه اختصاص يافته به معلولان/ چگونگي ورود به محدوده طرح ترافيک موج - معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي گفت: معلولاني که خواهان دريافت پلاک ويژه براي تردد در محدوده طرح ترافيک بودند، امسال نيز همچون سال هاي گذشته پلاک ويژه دريافت کرده اند.
يحيي سخنگويي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: معلولاني که کارت معلوليت براي آنها صادر شده، بر اساس اولويت بندي هاي مشخص شده، پلاک ويژه دريافت کرده اند.
وي افزود: افراد بعد از دريافت اين پلاک ها مي توانند در محدوده طرح ترافيک نيز حضور پيدا کنند.
معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي با تاکيد بر دايمي بودن پلاک هاي معلولان خاطرنشان کرد: پلاک هاي ويژه اي که به معلولان اختصاص پيدا مي کند دايمي است و يک فرد معلول بعد از دريافت اين پلاک لازم نيست هر سال براي دريافت مجوز عبور در محدوده طرح اقدام کند.
سخنگويي با ارائه آماري از تعداد پلاک هاي ويژه اي که سال گذشته در اختيار معلولان قرار گرفته است، اظهار کرد: سال گذشته 3 هزار و 300 نفر از معلولان متقاضي، موفق به دريافت پلاک ويژه شدند و با اين پلاک مي توانند براي انجام فعاليت هاي روزانه خود در محدوده طرح نيز حضور پيدا کنند.
وي ادامه داد: در سال 92 نيز بيش از 6 هزار و 400 نفر از معلولان موفق به دريافت پلاک ويژه شدند.
معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي با اشاره به اقدامات صورت گرفته شده به منظور ارائه خدمات توانبخشي مبتني بر خانواده اذعان کرد: بر اساس اين طرح، سال گذشته طرح نگهداري معلولان در منازل را آغاز کرديم و تلاش شده بر مبناي اين طرح با ارائه کمک به خانواده معلولان، اين افراد در درون خانواده هاي خود نگهداري شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن