تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس فوتبال: تراکتور مقابل استقلال باید محکم بازی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناس فوتبال: تراکتور مقابل استقلال باید محکم بازی کند تبریز- ایرنا- کارشناس، مربی و بازیکن پیشین تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران گفت: تراکتور در بازی امروز مقابل استقلال باید محکم بازی کرده و مثل بازی با گسترش فولاد نباشد، چرا که در این صورت نتیجه ای مناسب برای آن حاصل نمی شود.


کاظم محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این بازی برای هر دو تیم حساس و تعیین کننده است، افزود: هر دو تیم در این دیدار با اهداف متفاوتی برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد که در این میان حساسیت این امتیازات برای تراکتورسازی که می خواهد قهرمان شود، بسیار بالاتر است.
وی گفت: هرچند استقلال برای کسب سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا تلاش زیادی خواهد کرد تا با برتری در این بازی ناکامی های خود در لیگ برتر و جام حذفی را جبران کند.
محمودی با پیش بینی اینکه دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی به دلیل حساسیت آن گل های زیادی نخواهد داشت، اظهار کرد: در این دیدار هر دو تیم تلاش خواهند کرد از ضربات ایستگاهی و ضدحملات خود نتیجه را تغییر دهند.
وی اضافه کرد: استقلال هرچند امسال نتایج خوبی نگرفته اما یکی از تیم های خوب و پرافتخار ایران و آسیا به شمار می رود که بدون تردید در بازی امروز نیز حریفی دست و پا بسته برای تراکتورسازی نخواهد بود.
بازیکن پیشین تیم های تراکتورسازی و استقلال بین سال های 72 تا 83، با اعلام اینکه دوست دارد تراکتور سازی در بازی امروز برنده از زمین خارج شود، گفت: من بیش از 10 سال از عمر ورزشی خود را در تراکتور سپری کرده ام و می دانم هواداران این تیم بزرگ برای قهرمانی در لیگ برتر لحظه شماری می کنند، بنابراین پیروزی در این دیدار می تواند کلکسیون افتخارات آن را تکمیل کند.
محمودی ابراز امیدواری کرد دیدار تیم های استقلال و تراکتور به دور از هرگونه مسایل حاشیه ای، بازی مهیج و زیبا بوده و انبوه تماشاگران در ورزشگاه آزادی از دیدن آن لذت ببرند.
وی به حضور آندو و تقابل این بازیکن با سرمربی استقلال اشاره کرد و گفت: هم آندو و هم قلعه نویی از شخصیت های قابل احترام هستند و من اطمینان می دهم هیچ کدام اسیر برخی مسایل حاشیه ای نخواهند شد و به طور حرفه ای با یکدیگر برخورد می کنند.
محمودی از تماشاگران در ورزشگاه نیز درخواست کرد بدون دامن زدن به مسایل تخریب کننده پیرامونی تنها به تشویق تیم های مورد علاقه خود بپردازند.
دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از هفته 29 لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
تیم های تراکتورسازی و استقلال تاکنون 13 بار در لیگ برتر ایران به مصاف هم رفته اند که حاصل آن چهار برد و چهار باخت برای هر دو تیم و پنج مساوی بوده است.
در این بازی های استقلال تهران 19 گل و تراکتورسازی 17 گل به ثمر رسانده اند.
دیدار رفت این دو تیم در لیگ چهاردهم در تبریز به تساوی 2 بر2 انجامید.
3038/1756



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن