تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود ۱۷ فروند هواپيما به ناوگان هوايي کشور/ اميدوارم با بهبود فضاي بين‌المللي هواپيماي نو وارد کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۴۲ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي: ورود ۱۷ فروند هواپيما به ناوگان هوايي کشور/ اميدوارم با بهبود فضاي بين‌المللي هواپيماي نو وارد کنيم موج - وزير راه و شهرسازي از ورود ۱۷ فروند هواپيما به ناوگان حمل‌ونقل هوايي خبر داد و گفت: اميدوارم با بهبود فضاي بين‌المللي هواپيماي نو وارد کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، امروز (يکشنبه، ۲۰ ارديبهشت) با حضور در جمع خبرنگاران از ورود ۱۷ فروند هواپيماي جديد به ناوگان حمل‌ونقل هوايي از اسفند سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به بهبود فضاي بين‌المللي و تمهيدات دولت و مجلس براي دريافت تسهيلات از صندوق توسعه ملي٬ نوسازي تدريجي ناوگان هوايي در دستور کار وزارت راه و شهرسازي قرار گرفت.
وي ادامه داد: از ۱۷ فروند خريداري شده دو فروند به دليل سن بالا عملياتي نمي‌شوند و صرفا براي بهره‌برداري از قطعات اين هواپيماها مورد استفاده قرار مي‌گيرند، اما؛ ۱۵ فروند ديگر بعد از بررسي کامل سازمان هواپيمايي کشوري از نظر استاندار پرواز، عملياتي مي‌شوند.
وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه با ورود اين هواپيما ميانگين سن ناوگان حمل‌ونقل هوايي جوان‌تر مي‌شود، گفت: در حال حاضر ميانگين عمر ناوگان هوايي ۲۱ سال است که اين ميانگين سني حدود يک سال کاهش مي‌يابد.
آخوندي ادامه داد: براساس مصوبه دي‌ماه سال گذشته شوراي عالي هواپيمايي ورود هواپيماهاي با عمر بيش از ۱۵ سال به ناوگان حمل‌ونقل هوايي ممنوع شد.
وي افزود: ۹ فروند هواپيمايي که ديروز وارد شد مدل ۲۰۰۳ به بالا هستند.
وي با بيان اينکه البته خريد تعدادي هواپيماي جديد نيز در دستور کار است، گفت: با ورود ۱۷ فروند هواپيما، ۴ هزار صندلي به ۲۲ هزار صندلي موجود در ناوگان حمل‌ونقل هوايي افزوده مي‌شود.
وزير راه و شهرسازي اظهار کرد: البته من معتقدم اين هواپيماها همچنان پير هستند و در شأن ملت ايران نيستند که اميدواريم بتوانيم با بهبود فضاي بين‌المللي امکان خريد هواپيماي نو فراهم شود.
آخوندي در پايان تأکيد کرد: انتظار من بيش از اين است و بايد توجه داشته باشيم که در شرايط تحريم اين هواپيماها خريداري شده است که اميدواريم به محض رفع تحريم‌ها با مذاکرات مستقيم با شرکت‌هاي سازنده هواپيما، هواپيماي نو خريداري کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن