تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812773576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت افراد مساله دار به ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دعوت افراد مساله دار به ورزش
دعوت افراد مساله دار به ورزش نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با تعدادی از اهالی فوتبال که به عنوان پیشکسوتان حوزه فوتبال از سوی این وزارتخانه به جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته سئول شمالی دعوت شدند به قدری جنجالی ساز بود که با وجود گذشت چهار روز از این برنامه هنوز حاشیه های جنجالی این نشست در محافل خبری فروکش نکرده بلکه هر روز زوایای جدیدی از این نشست در رسانه های خبری منتشر می شود.


 
به گزارش فرهنگ نیوز ، نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با تعدادی از اهالی فوتبال که به عنوان پیشکسوتان حوزه فوتبال از سوی این وزارتخانه به جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته سئول شمالی دعوت شدند به قدری جنجالی ساز بود که با وجود گذشت چهار روز از این برنامه هنوز حاشیه های جنجالی این نشست در محافل خبری فروکش نکرده بلکه هر روز زوایای جدیدی از این نشست در رسانه های خبری منتشر می شود.
 
منتقدان وزارت ورزش و جوانان که در صدر آنها محمد دادکان قرار دارد، معتقدند نفرات دعوت شده به نشست به هیچ وجه در زمره پیشکسوتان فوتبال قرار ندارند بلکه این افراد بعضا در برخی اتفاقات غیر فوتبالی نقش آفرینی داشتند و در زمره افراد ناسالم قرار می گیرند، هرچند این ادعا بدون سند و مدرک قابل اثبات نیست اما با مروری بر اسامی شرکت کنندگان این پرسش مطرح می شود که دلیل حضور برخی افراد که با حوزه پیشکسوتان فوتبال سخنیتی ندارد در این نشست چه بود. 
 
برابر فهرست ثبت شده در وزارت ورزش عزیزالله محمدی، امیرحاج رضایی، ناصر ابراهیمی، مجید جلالی، جلال چراغپور، علی کاظمی، فرامرز ظلی، جعفر کاشانی، نادر لطیفی،‌ابراهیم آشتیانی، مهدی اربابی، قاسم پناهگر، محمد ضیایی، منصور ابراهیم زاده، ابراهیم قاسمپور، نادر فریاد شیران، ناصر فریادشیران، محمد پنجعلی، محمود یاوری، حمید استیلی، مجید صالح، ناصر شفق، مهدی دادرس،‌جواد مقدسی،‌علی اصغر مانوسی فر، اسلام کریمی(مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید)، سردار سعادتی، سیامک رحیم پور، علی پورمند، محمد مومنی، وحید امیری، دکتر زادمهر، کاظم محمودی، علیرضا امامی فر، دکتر علیرضا اسدی(دبیر کل فدراسیون فوتبال)، اعتمادی داور پیشکسوت، محمد فنایی، علی خسروی، صادق درودگر و ناصری مسئول کافه فوتبال افرادی بودند که در سالن اجتماعات وزارت ورزش در جلسه با وزیر حضور داشتند.
 
اما کسانی هم بودند که به این مراسم دعوت شدند ولی نتوانستند به ملاقات وزیر ورزش بروند،منصور پورحیدری،‌محمد مایلی کهن، محمد خاکپور، مجتبی تقوی، افشین پیروانی، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق، حسن روشن، بیژن ذوالفقارنسب،‌منصور قنبرزاده، کاظم اولیایی،کریم ملاحی، مجید حسینی کنگانی،علی محمد مرتضوی،حجت الاسلام علیپور، احمد رضا براتی، حسین فرکی، احمد خداداد، خداداد عزیزی، حمید درخشان و پرویز مظلومی افرادی بودند که با وجود دعوت به این نشست در این جلسه غیبت داشتند.
 
با این وجود در شرایطی که گفته می شود ملاقات مذکور مربوط به دیدار پیشکسوتان حوزه فوتبال با وزیر ورزش و جوانان بوده است این سوال برای افکارعمومی به وجود می آید  که علت حضور برخی فعالان حوزه نقل و انتقالات فوتبال یا همان دلال ها در این نشست چه بوده است؟ بدون تردید افرادی که در حوزه داخلی و بین المللی فعالیت دارند را نمی توان در زمره پیشکسوتان فوتبال دانست از این رو حضور چند نفر شناخته شده می تواند ابهامات فراوانی را در خصوص این نشست به وجود آورد، ابهاماتی که شاید به همین دلیل دادکان آن اظهارنظر جنجالی را در خصوص این نشست مطرح کرد؟


منبع: رجا


94/2/20 - 10:34 - 2015-5-10 10:34:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن