تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819140550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوریه در ۲۴ ساعت گذشته واکنش سوریه به آموزش تروریست‌ها/کنترل گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه»/پاکسازی ۲۰ منطقه مرزی در القلمون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سوریه در ۲۴ ساعت گذشته
واکنش سوریه به آموزش تروریست‌ها/کنترل گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه»/پاکسازی ۲۰ منطقه مرزی در القلمون
پاکسازی ۲۰ منطقه مرزی با همکاری حزب‌الله و ارتش سوریه در قلمون،هدف گیری سرکردگان گروه تروریستی «لشکر الرحمان»، کنترل گرفتن گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه» در القلمون و واکنش معاون وزیرخارجه سوریه به اظهارات مقامات آمریکایی درباره آموزش تروریست‌ها اهم اخبار سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

خبرگزاری فارس: واکنش سوریه به آموزش تروریست‌ها/کنترل گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه»/پاکسازی ۲۰ منطقه مرزی در القلمون



به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، آزادی نقاط راهبردی جدید در ریف شمالی لاذقیه، پاکسازی 20 منطقه مرزی با همکاری حزب‌الله و ارتش سوریه در قلمون، 5 کشته و 19 مجروح در حمله افراد مسلح به حلب، هدف گیری سرکردگان گروه تروریستی «لشکر الرحمان»، 24 کشته و زخمی در حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به مناطق غرب حلب، کنترل گرفتن گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه» در القلمون، عملیات ارتش سوریه در محورهای مختلف «غوطه شرقی»، آزادسازی 5 منطقه جدید در ریف شمالی لاذقیه، اذعان رئیس معارضان سوریه به کمک اخیر عربستان به گروه‌های عضو القاعده، اظهارات سفیر چین در فلسطین مبنی بر اینکه موضع چین در حمایت از سوریه و مخالفت با حمله به یمن ثابت است و اظهارات معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره آموزش تروریست‌ها مهمترین اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته است. تحولات میدانی
نقاط راهبردی جدیدی در ریف شمالی لاذقیه آزاد شد نیروهای ارتش سوریه موفق شدند نقاط راهبردی جدیدی را در ریف شمالی لاذقیه آزاد و کنترل آنها را به دست گیرند. پاک‌سازی 20 منطقه مرزی با همکاری حزب‌الله و ارتش سوریه در قلمون+عکس‌وفیلم همکاری مشترک رزمندگان حزب‌الله و ارتش سوریه طی چهار روز گذشته به آزادسازی بیش از 20 منطقه مرزی بین لبنان و سوریه منجر شد.
5 کشته و 19 مجروح در حمله افراد مسلح به حلب 24 سوری به دلیل حمله گروه‌های مسلح به منطقه‌ای در شهر حلب، کشته و زخمی شدند.
جنگ ترورها این‌بار سرکردگان گروه تروریستی «لشکر الرحمان» را نشانه گرفت در ادامه اختلافات و درگیری‌های مسلحانه گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه، غوطه شرقی دمشق شاهد یک انفجار تروریستی بود که نشست سرکردگان گروه تروریستی موسوم به «لشکر الرحمان» را هدف گرفته بود.
ارتش سوریه کنترل گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه» در القلمون را در دست گرفت نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله موفق شدند، با آزادسازی گذرگاه راهبردی «وادی الکنیسه» در منطقه القلمون کنترل آن را در دست گیرند.
24 کشته و زخمی در حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به مناطق غرب حلب حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح به مناطق مسکونی غرب حلب 24 شهروند غیر نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
عملیات ارتش سوریه در محورهای مختلف «غوطه شرقی» ادامه دارد در حالی‌که مناطق مختلف جبهه عملیاتی «القلمون» شاهد عملیات گسترده ارتش سوریه و نیروهای مقاومت است، دیگر یگان‌های ارتش سوریه عملیات همه جانبه‌ای در اغلب محورهای عملیاتی «غوطه شرقی» دمشق اجرا کردند.
آزادسازی 5 منطقه جدید در ریف شمالی لاذقیه در ادامه عملیات نظامی ارتش سوریه در جبهه عملیاتی ریف شمالی لاذقیه، این نیروها امروز (شنبه) 5 منطقه جدید در این جبهه عملیاتی را آزاد کردند. تحولات سیاسی
اذعان رئیس معارضان سوریه به کمک اخیر عربستان به گروه‌های عضو القاعده رئیس گروه موسوم به «ائتلاف معارضان» خبر داد عربستان و ترکیه با حمایت نظامی خود از عناصر گروهک تروریستی «جبهه النصره» در پیشروی آنها در «ادلب» و «درعا» سهیم هستند.
موضع چین در حمایت از سوریه و مخالفت با حمله به یمن ثابت است سفیر چین در فلسطین ضمن اعلام حمایت از حکومت قانونی سوریه اعلام کرد این موضع چین مانند مخالفت آن با تجاوز نظامی به یمن ثابت است.
«فیصل مقداد»: این طرح برای حمایت از منافع اسرائیل در منطقه اجرا می‌شود معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره آموزش تروریست‌ها در اردن اعلام کرد که این طرح واشنگتن به منظور فریب افکار عمومی است و منجر به گسترش تروریسم در منطقه می‌شود. انتهای پیام/

94/02/20 - 09:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن