تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818849519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین خبرهاازالقلمون/هلاکت الحداد وانهدام کارگاه بمب گذاری خودروها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آخرین خبرهاازالقلمون/هلاکت الحداد وانهدام کارگاه بمب گذاری خودروها بیروت – ایرنا – رزمندگان حزب الله لبنان ونیروهای ارتش عربی سوریه در ادامه موفقیت های در رویارویی با تروریست های تکفیری در القلمون سوریه بر گذرگاه وادی الکنیسه بین بلندی های شهرک های الجبه و عسال الورد سیطره یافتند.


به گزارش عصر شنبه ایرنا، رزمندگان حزب الله و ارتش سوریه در چند روز گذشته موفق شده اند بر بلندی های شهرک بریتال لبنان و الجبه و عسال الورد در منطقه القلمون سوریه سیطره یابند.
گروه های تروریستی تکفیری از این گذرگاه که به مسیری اصلی برای تجاوزها علیه روستاهای مرزی لبنان در حوزه شهرک الطیبه منطقه بقاع تبدیل شده بود، برای پشتیبانی از عناصر مسلح نیز استفاده می کردند.
جنگنده های ارتش سوریه در چندین نوبت مواضع تروریست های تکفیری در منطقه خربه یونین در بلندی های شهرک عرسال لبنان را بمباران و بر فرار ارتفاعات شرقی لبنان در بخش بقاع شرقی پرواز کردند.
نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت همچنین موفق شدند یک کارگاه بمب گذاری خودروها برای عملیات تروریستی انتحاری را در قرنه وادی الدار که در عمق بلندی های الجبه واقع است، منهدم کنند.
رزمندگان مقاومت و ارتش عربی سوریه که امروز بر بلندی های الجبه سیطره یافتند، موفق شدند پایگاه ها و مواضع تروریست های تکفیری را این منطقه و همچنین دو پایگاه آنها در راس المعره را مورد هدف قرار دهند که خسارت های زیادی به آنها وارد کرده است.
سرکرده یک گروهک موسوم به لواء شهدای حوش عرب که احمد ابراهیم عثمان خوانده می شود و ملقب به الحداد است در جریان درگیری های ارتش عربی سوریه و رزمندگان مقاومت در بلندی های الجبه القلمون به هلاکت رسیده است.
درحالیکه نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی حزب الله در حال پیشروی در منطقه القلمون هستند، منابع خبری از شعله ور شدن آتش اختلافات و درگیری ها بین گروه های تروریستی تکفیری که یک دیگر را بابت شکست های مستمر به خیانت و کوتاهی متهم می کنند، افزایش یافته است.
یکی از تصاویر که بخش اطلاع رسانی جنگی حزب الله منتشر کرده است، دو رزمنده مقاومت در کنار خودرو به غنیمت گرفته شده از تروریست های تکفیری ویژه امور پزشکی و درمانی آنها دیده می شوند.
خاورم ** 1324









19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن