تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیمی:مشکل‌مالی‌ در نتایج استقلال‌تاثیرگذار بود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ابراهیمی:مشکل‌مالی‌ در نتایج استقلال‌تاثیرگذار بود
کد خبر: ۴۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ - 09 May 2015


برای امید ابراهیمی مطمئنا دیدار برابر تراکتورسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مطمئنا هافبک دفاعی استقلال در این دیدار وظایف زیادی بر گردن دارد.


امید ابراهیمی که احتمال محرومیت او در دیدار داربی نیز وجود دارد در گفت و گو با "ورزش سه"، عنوان می‌کند در حال حاضر توجهش به دیدار برابر تراکتورسازی است و تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشته است.


شماره 6 استقلال درباره دیدار برابر تراکتورسازی گفت: بازی با تراکتورسازی همیشه حساس است. کری خاصی بین طرفداران دو تیم وجود دارد و این مساله نیز باعث حساسیت بیشتر بازی می‌شود. چیزی که در حال حاضر مهم است این است که با توجه به شرایط جدول باید دو بازی آینده را به برتری برسیم و لیگ را به پایان برسانیم.


ابراهیمی ادامه داد: نیاز مبرمی به برد داشتیم و بازی با صبا و نتیجه آن باعث شد از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کنیم و با روحیه خوبی به دو دیدار باقی‌مانده فکر کنیم و در زمین حاضر شویم. مسلما دیدار سختی پیش رو خواهیم داشت و تراکتور با توجه به اینکه در کورس قهرمانی حضور دارد به دنبال پیروزی در این دیدار است و این مساله باعث می‌شود دیدار زیبایی را پیش‌بینی کنیم و امیدوارم هواداران نیز با حضور در استادیوم به بهتر شدن کیفیت بازی کمک کنند. مطمئنا حضور آنها باعث می‌شود انگیزه تمام بازیکنان بیشتر شود و با روحیه بهتری این بازی را دنبال کنیم و نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.


ابراهیمی که در صورت دریافت کارت زرد، بازی حساس هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس را از دست خواهد داد گفت: اصلا به این مساله فکر نمی‌کنم. در حال حاضر با تراکتورسازی بازی داریم و سه امتیاز این دیدار در اولویت قرار دارد. مسلما دوست دارم در داربی نیز حضور داشته باشم و البته تمام توانم را در ابتدا در بازی فردا به کار خواهم گرفت تا استقلال موفق شود. همه بازی‌ها اهمیت خاص خودش را دارد و مطمئنا این بازی را فدای داربی نخواهم کرد و هر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت تیمم انجام خواهم داد.


وی ادامه داد: استقلال به فرد متکی نیست و تمام بازیکنان تلاش می‌کنند این تیم به موفقیت برسد و من هم به نوبه خودم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.


امید ابراهیمی در پایان با ابراز امیدواری برای موفقیت تیمش در دیدار فردا گفت: همانطور که گفتم به سه امتیاز دیدار فردا نیاز مبرم داریم و در این راه به حمایت هواداران نیاز داریم. مشکلات زیادی در این فصل داشتیم اما همه بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شدند بدون توجه به این مسائل تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گرفتند. اگر مشکل مالی نداشتیم با تمرکز بهتری بازی‌ها را ادامه می‌دادیم و منظورم این نیست که به خاطر مشکل مالی کم‌کاری کرده‌ایم اما مطمئنا روی روحیه و تمرکز ما تاثیرگذار بوده و به مشکل خورده‌ایم. اکنون هم بدون توجه به این مسائل به دو دیدار حساس‌مان در ادامه لیگ تمرکز می‌کنیم و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن