تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804725484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوريان: در جام حذفي ميبريم تا کمک استقلال باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۱ب.ظ)
ليگ برتر اولويت سوم نفت تهران است منصوريان: در جام حذفي ميبريم تا کمک استقلال باشيم موج - سرمربي نفت تهران گفت: تنها تيمي هستيم که خيلي مصرانه به دنبال بالا نگه داشتن پرچم ايران هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا منصوريان در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر صباي قم اظهار کرد: به انتهاي ليگ رسيده و دو هفته سرنوشت‌ساز را پيش رو داريم. بازي ما مقابل صباست که براي ما مهم‌تر از بازي با تراکتور است. دليلش هم حياتي بودن اين سه امتياز است. ما خيلي خوب در سه جام کار مي‌کنيم و تنها تيمي هستيم که خيلي مصرانه به دنبال بالا نگه داشتن پرچم ايران هستيم.
وي در پاسخ به سوالي درباره شانس قهرماني تيمش اظهار کرد: براي مسير قهرماني، مهم‌ترين مسير، بازي فرداست. نفت مسجدسليمان هم چون آخرين اميدش با سپاهان است حتما تلاش زيادي دارد و بازي استقلال و تراکتور هم که جاي خودش را دارد. اين سه بازي سرنوشت را روشن مي‌کند ولي ما به عنوان تيمي که با کمترين هزينه بيشتري پيشرفت را داشته بايد از اعتبارمان دفاع کنيم. ما طرفدار زيادي نداريم ولي به يک نکته که خيلي برايمان حائز اهميت است اتکا مي‌کنيم. در برنامه نود گذشته ديديم که مردم چقدر با احترام با ما برخورد مي‌کنند و اميدوارم مثل آن برنامه تا آخرين لحظه در کورس باشيم و در نهايت موفق باشيم.
سرمربي نفت تهران اضافه کرد: خيلي از دوستان به من پيشنهاد دادند که يکي از جام‌ها را رها کنيم. اما وقتي به تمرين تيم مي‌رفتم و انرژي بازيکنان را مي‌ديدم، اولويت‌بندي کرديم. با علم به اين که در آسيا شايد خيلي قوي نباشيم، اولويت را روي آن گذاشتيم. اولويت دوم را جام حذفي قرار داديم و اولويت سوم را هم روي ليگ گذاشته‌ايم. يعني پرچم کشورمان براي ما اهميت زيادي دارد و اين در حالي است که هر چهار روز يا پنج روز يک بار بازي مي‌کنيم؛ آن هم در حالي که حريفان ما گاهي تا 20 روز استراحت دارند. خواسته اصلي ما در مورد جام حذفي است و بدون شک ما زودتر از دوازدهم خرداد به ميدان نمي‌رويم. قطعا حريفمان هم دوست ندارد که با تيمي خسته بازي کند. ما کلا هشتم و نهم را براي تمرين کردن پيش از فينال حذفي داريم.
وي در پاسخ به سوالي درباره شکست تيمش برابر العين و وضعيت روحيه بازيکنانش اظهار کرد: تنها باختي بود که بعد از آن خوشحالي کرديم. خوشبختانه به لحاظ روحي وضعيت مناسبي داريم. از الشباب تشکر مي‌کنم که آن قدر جوانمردانه بازي کردند و در آنجا هم از آنها تشکر مي‌کنم. ما سه هيچ باختيم و البته حريفمان خيلي قدرتمند بود و اين را مي‌دانستيم. آنها در نيمه دوم خيلي بهتر از ما بودند. اصلا دوست ندارم که اين باختمان به العين و صعودمان دست مايه تمسخر شدن از سوي ديگران شود. نظر اصلي من در اين جمله دوست خوبم پيمان يوسفي است.
منصوريان در پايان و در پاسخ به سوالي درباره اين که آيا صحت دارد که گفته 6 امتيازي که از استقلال گرفته را برمي‌گرداند، اظهار کرد: هميشه اعتقاد داشته‌ام که يک پاي آسيا بايد استقلال و پرسپوليس باشد. رکورد تماشاگر را پرسپوليسي‌ها هفته قبل زدند. اگر ما بتوانيم در جام حذفي به تيم استقلال که هر چه دارم از آنها است، کمک کنيم که به آسيا بروند، حتما تلاشمان را در اين باره انجام مي دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن