تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813181257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینستاگرامی‌ها کدام فوتبالیست را بیشتر دنبال می‌کنند؟+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اینستاگرامی‌ها کدام فوتبالیست را بیشتر دنبال می‌کنند؟+تصاویر
شاید برای بسیاری جالب باشد که بدانند طرفداران نیمار در اینستاگرام از رونالدو و مسی هم بیشتر هستند.
آفتاب : شبکه اجتماعی اشتراک گذاری فیلم و عکس اینستاگرام که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر راه اندازی شد، حالا پس از گذشت 5 سال به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.


در کنار جوانان و اعضای حقیقی که عضو اینستاگرام هستند، شرکت ها و سازمان های دولتی، کارخانه ها، روزنامه ها و مجلات، باشگاه های ورزشی و برندهای معروف دنیا برای خود صفحه اختصاصی دارند.
از سوی دیگر هنرمندان، ورزشکاران و حتی سیاستمداران هم یک پای دیگر این شبکه اجتماعی هستند و البته از پرطرفداران( followers) اینستاگرام هم محسوب می شوند.


سایت رویکرد نوشت:در ایران نیز بازیگران، خوانندگان، هنرمندان، ورزشکاران و حتی سیاستمداران ایرانی برای خود صفحه اختصاصی دارند.


در این گزارش به پرطرفدارترین فوتبالیست‌های حاضر در اینستاگرام می پردازیم.


1- نیمار


شاید برخلاف بسیاری که فکر می کنند رونالدو یا مسی باید پرطرفدارترین چهره فوتبالی در اینستاگرام هم باشند اما این گونه نیست؛ نیمار با بیش از 20 میلیون فالور در صدر پرطرفدارترین بازیکنان در اینستاگرام قرار دارد.


البته شاید دلیل تعداد بالای فالورهای نیمار، تعدد پست های منتشر شده او در اینستاگرام باشد. این بازیکن برزیلی بارسلونا تاکنون 2756 پست منتشر کرده است.
 
2- رونالدو
پس از نیمار، ستاره پرتغالی رئال مادرید با بیش از 17 میلیون فالور در رده دوم قرار دارد، رونالدو تا لحظه تهیه این گزارش 389 پست را منتشر کرده است. مرد سال فوتبال جهان برخلاف نیمار که 924 نفر را در اینستاگرامش دنبال می کند(following) تنها 13 نفر را دنبال می کند.
 
3- مسی
لیونل مسی هم با بیش از 14 میلیون فالور پشت سر رونالدو در رده سوم این رده بندی قرار دارد. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تا کنون 115 پست منتشر کرده و 116 نفر را هم دنبال می کند.


اغلب کسانی که مسی، آن ها در اینستاگرام دنبال می کند بازیکنان بارسا یا تیم ملی آرژانتین هستند.
 
4- رودریگز
یکی دیگر از نکات جالب توجه در این لیست، قرار گرفتن بازیکن جوان رئال مادرید در رده چهارم است. خامس رودریگز آقای گل جام جهانی 2014 نزدیک به 9 میلیون طرفدار در اینستاگرام دارد.


خامس همچنین 433 پست را منتشر کرده و 244 دنبال کننده هم دارد.
 
5- لوئیز
پرطرفدارترین بازیکنی که جزو دو تیم بارسلونا و رئال مادرید نیست، داوید لوییز برزیلی است. مدافع باشگاه پاری سن ژرمن با بیش از 1000 پست و 623 فالویینگ، بیش از 7 میلیون فالور را در صفحه اینستاگرامش می بیند.
 
6- بیل
گرت بیل دیگر ستاره رئال مادرید که 39 نفر را دنبال می کند و 155 عکس را هم منتشر کرده، توانسته چیزی در حدود 5 میلیون و هفتصد هزار طرفدار برای خود دست و پا کند.


7- سیلوا
کاپیتان برزیلی تیم پاری سن ژرمن دیگر بازیکنی است که بالاتر از همبازی باشگاهی اش زلاتان ابراهیموویچ، در این لیست 10 نفره قرار گرفته است.


تیاگو سیلوا با 5 میلیون و 600 هزار طرفدار، تا کنون 970 پست را انتشار داده و 690 نفر هم توسط او در اینستاگرام دنبال می شوند.
 
8- بکهام
علی رغم این که دیوید بکهام انگلیسی چند سالی است کفش هایش را آویخته اما همچنان طرفداران زیادی چه در صفحات مجازی و چه در دنیای واقعی دارد. همچنین درحالی که بکهام با انتشار تنها 15 عکس و فیلم کوتاه و 49 فالووینگ از کم کاران اینستاگرام محسوب می شود اما ستاره سابق تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید بیش از 5 و نیم میلیون طرفدار دارد.


 9-   زلاتان
زلاتان ابراهیموویچ که بیشتر در صفحه اینستاگرامش تصاویر خودش را منتشر می کند و علاقه ای هم به دنبال کردن فرد خاصی در صفحه شخصی اش ندارد، 5 میلیون طرفدار دارد. کاپیتان تیم ملی سوئد تا کنون 121 پست گذاشته است.
 
10- دنی آلوز
نفر آخر این لیست 10 نفره، یکی از فعال ترین بازیکنان اینستاگرام است؛ دنی آلوز بازیکن برزیلی بارسلونا تا کنون 1038 پست منتشر کرده و با این روندی که طی کرده تا چند روز دیگر به رکورد5 میلیون فالور دست پیدا خواهد کرد.


 ایکر کاسیاس، فالکائو، کاکا، بنزما، رونالدینیو، اینیستا، پیکه از بازیکنانی هستند که بیش از 3 میلیون طرفدار و سوآرز، رونالدو(بازیکن سابق برزیل)، گوتزه، هازارد، جرارد، رونی، اسکار از بازیکنانی هستند که بیش از 2 میلیون فالور دارند.


(برای دیدن عکس‌ها در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید)











































تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن