تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگرینی: آگوئرو در سطح مسی است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیگرینی: آگوئرو در سطح مسی است
کد خبر: ۴۹۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ - 09 May 2015


سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد مهاجم آرژانتینی همشهری‌ها در سطح لیونل مسی، ستاره بارسلونا است.


به گزارش ایسنا، فیروزه‌ای‌های شهر منچستر در دیدار هفته سی و ششم خود در لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) و از ساعت 17 به وقت تهران میزبان کوئینز پارک رنجرز هستند.


سیتی اکنون با 70 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد و کوئینز هم با 27 امتیاز رده نوزدهم را در اختیار گرفته است.


منچسترسیتی که فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس را کسب کند، در این فصل نمایش درخور اعتنایی از خود نشان نداد. شکست‌های پیاپی خارج از خانه و کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا در نخستین مرحله حذفی چیزی نبود که هواداران این تیم خواهانش بودند. آنها همچنین از لیگ اروپا و جام حذفی نیز کنار رفتند تا در این فصل بدون جام بمانند.


مانوئل پیگرینی بر این باور است که تیمش باید بازیکنی در حد لیونل مسی داشته باشد تا بتواند با سایر تیم‌ها به رقابت بپردازد. سرخیو آگوئرو که در این فصل موفق به زدن 28 گل برای فیروزه‌ای‌ها شده است، مورد ستایش پیگرینی شیلیایی قرار گرفته است تا او تاکید کند مهاجم آرژانتینی تیمش می‌تواند به کیفیتی که مسی دارد، دست پیدا کند.


او در این باره گفت: آگوئرو بازیکن بسیار خوبی است. البته ما بازیکنان بزرگ دیگری هم داریم. سایر تیم‌های بزرگ از جمله بارسلونا فقط مسی را در اختیار ندارند. آنها لوییس سوآرس، نیمار، سرخیو بوسکتس و آندرس اینیستا را هم دارند. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز همین طور هستند. این خیلی مهم است که آگوئرو هم سال به سال بهتر شود. شاید او در فصل آینده خیلی بهتر از این فصل شود، چون او به سختی تمرین و تلاش می‌کند هر سال بهتر شود. امیدوارم او هم درست همانند بازیکنانی شود که در بارسلونا حضور دارند.


پیگرینی در این زمینه گفت: نخستین کاری که باید انجام دهیم این است که یک مسی دیگر پیدا کنیم. او باید بتواند سرنوشت دیدارها را رقم بزند. درست همان کاری که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید انجام می‌دهد. پروژه‌هایی که در این باشگاه داریم سال به سال پیشرفت زیادی دارند. از همه جنبه‌ها پیشرفت‌هایی که داشتیم حس شده‌اند. چه در زمینه کارهای دفتری، بازیکنان جوان و چه آکادمی‌ها و تیم نخست. البته کار ساده‌ای نیست که بخواهیم همه چیز را از نظر تاریخی در نظر بگیریم. در هفت سال اخیر، منچسترسیتی به اندازه کافی پول داشته است تا بتواند با باشگاه‌هایی همانند منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ رقابت کند.


پیگرینی افزود: تیم‌های مهم و بزرگ اروپا می‌توانند پول زیادی برای خرید بازیکنان مورد علاقه‌شان هزینه کنند. شاید برخی از مردم از این موضوع ناراحت شوند زیرا هیچ تیمی نمی‌تواند در عرض چهار یا پنج سال این همه هزینه کند. تمامی پروژه‌هایی که در تیم‌ها وجود دارند، باید در مدتی طولانی مورد استفاده قرار گیرند تا همه ببینند که یک تیم در همه زمینه‌ها در حال پیشرفت و رشد است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن