تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضع دولت هند با امضاي قرارداد کاملا مشخص است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
وزير حمل‌ونقل جاده‌اي هند: وضع دولت هند با امضاي قرارداد کاملا مشخص است موج - وزير حمل‌ونقل جاده‌اي، بزرگراه‌ها و کشتيراني هند در بازديد از بندر شهيد بهشتي چابهار در خصوص موضع کشور هند در مقابل فشارهاي آمريکا قبل از انجام اين سفر و انعقاد قرارداد سرمايه‌گذاري در چابهار تصريح کرد: موضع دولت هند با امضاي قرارداد کاملا مشخص است.
به گزارش خبرگزاري موج، نيتين گات کاري، وزير حمل‌ونقل جاده‌اي، بزرگراه‌ها و کشتيراني هند گفت: ما علاقه‌منديم حضور پررنگي داشته باشيم زيرا معتقديم بندر چابهار مي‌تواند به مناسبات اقتصادي دو کشور کمک کند و ما براي يک توسعه درازمدت که منافع دو کشور را در برداشته باشد مي‌انديشيم.
ايشان افزود: ما پس از يادداشت تفاهم بين دولتي ذر خصوص مشارکت هند در توسعه بندر چابهار در رأس هياتي در تهران امضاء شد خواستيم از بندر چابهار بازديدي ميداني داشته باشيم تا تصميم خود را براي تکميل توسعه فني بندر در خصوص تکميل زيرساخت‌ها و همچنين تجهيزات داشته باشيم و اميدواريم هر چه سريع‌تر و براساس برنامه زمان‌بندي شده فعاليت خود را شروع کنيم.
مديرکل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان در اين بازديد با اشاره به مرحله‌هاي مختلف چندگانه طرح توسعه بندر شهيد بهشتي چابهار گفت: مرحله نخست اين بندر تاکنون ۵۷ درصد پيشرفت داشته و تا هشت ماه آينده بهره‌برداري از آن به صورت کامل است.
سياوش رضواني با اشاره به اينکه هم اينک اين بندر قابليت پهلوگيري و تخليه بار کشتي‌هاي با ظرفيت حدود ۷۰ هزار تني گندم را دارد افزود: عمق در نظر گرفته شده براي اسکله در مرحله نخست اين طرح ۱۴ تا ۱۶ متر است که امکان پهلوگيري کشتي‌هاي با ظرفيت ۱۰۰ هزار تن را فراهم مي‌آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن