تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803972004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه پیشروی‌های مقاومت در قلمون و سرخوردگی تروریست‌ها |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ادامه پیشروی‌های مقاومت در قلمون و سرخوردگی تروریست‌ها
ادامه پیشروی‌های مقاومت در منطقه قلمون در حالی که گفته می‌شود هنوز حمله اصلی مقاومت به این منطقه آغاز نشده است، تروریست‌ها را دچار سرخوردگی کرده و آن‌ها را به اختلاف و اتهام زنی به همدستان خود کشانده است.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ - 09 May 2015


ادامه پیشروی‌های مقاومت در منطقه قلمون در حالی که گفته می‌شود هنوز حمله اصلی مقاومت به این منطقه آغاز نشده است، تروریست‌ها را دچار سرخوردگی کرده و آن‌ها را به اختلاف و اتهام زنی به همدستان خود کشانده است. 


به گزارش «تابناک»، یگان‌های ارتش سوریه و حزب ‌الله لبنان به پیشروی خود در مناطق بلندی های قلمون بویژه الجبه ادامه دادند، این در حالی است که عناصر مسلح از هم پاشیده نشان می‌دهند و اتهامات متقابلی را در مورد خیانت اعضای مختلف خود مطرح می ‌کنند. اطلاعات موجود نشان می‌ دهد که مقاومت همچنان مبارزه گسترده‌ای که وعده آن را در قلمون داده، به‌ اجرا نگذاشته است.


برای سومین روز متوالی مبارزان حزب ‌الله لبنان و ارتش سوریه در بلندی های قلمون واقع در مرزهای سوریه و لبنان به پیشروی خود ادامه دادند، این پیشروی آن‌ها در درگیری‌ های موضعی با عناصر مسلح مخالف سوریه به ویژه تروریست‌های القاعده و جبهه النصره به دست آمده است.


بعد از پیشروی های گسترده مقاومت در روز گذشته در بلندی‌های سوری عسال الورد که تا بلندی های بریتال لبنان ادامه پیدا کرد و محاصره عناصر مسلح با قطع شدن مسیر ارتباط آن‌ها به جنوب شرقی و سمت منطقه الزبدانی، نیروهای مهاجم، عقب راندن تروریست‌های مسلح از بلندی‌های الجبه را آغاز کرده و بر بخش‌هایی از منطقه الجبال از جمله صیر عز الدین ووادی الدیب وشمیس عین الورد وقرنة جور العنب مسلط شدند.


بنا بر اطلاعات موجود پیشروی های ارتش سوریه و حزب ‌الله لبنان اختلافات داخلی گروه‌های تروریستی را افزایش داده و آن‌ها را به اتهام زنی به یکدیگر وادار کرده است، این در حالی است که برخی از آن‌ها به دنبال سازش با دولت سوریه برآمدند.


منابع پیگیری کننده تحولات منطقه پیش‌ بینی می ‌کنند که روند درگیری‌ها در منطقه طلعه موسی ادامه پیدا کند ، چرا که عناصر مسلح در این منطقه مستقر شده و سنگرها و مواضع مستحکمی را برپا کرده اند، علاوه بر اینکه این منطقه شامل خطوط امدادی بلندی‌های عرسال است.


منابع مربوط عنوان کردند که مقاومت همچنان قدرتی که وعده آن را برای آغاز درگیری‌های قلمون در منطقه داده، به کار نبسته است. این در حالی است که حزب ‌الله لبنان دیروز با صدور بیانیه‌ای با رد اتهامات برخی رسانه‌های خبری در مورد تعداد شهدا و مقاومت لبنان در درگیری های قلمون که از چند روز پیش آغاز شده، تعداد دقیق شهدای حزب الله را 3 نفر اعلام کرد.


الاخبار همچنین خبر داد امروز نشست امنیتی گسترده‌ای با حضور تمام سلام نخست ‌وزیر لبنان و سمیر مقبل وزیر دفاع و نهاد المشنوق وزیر کشور و فرماندهان عالی‌رتبه امنیتی از جمله جان قهوه چی فرمانده ارتش لبنان برای بررسی اوضاع امنیتی کشور برگزار خواهد شد.


دیشب همچنین ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی و جنگجویان عشایر حمله شدید گروه تروریستی داعش در شهر دیرالزور را خنثی و 15 نفر از عناصر این گروه از جمله سرکردگان ارشد آن را به هلاکت رساند.  گروه مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به "دیده بان سوریه" گفت: درگیری های شدیدی جمعه شب بین دوطرف روی داد.


روزنامه الاخبار لبنان نیز به نقل از یک منبع نظامی سوری نوشت: یگان های ارتش توانستند حمله گروه داعش از همه محورها با هدف نفوذ به مواضع ارتش در شهر را خنثی کنند که به هلاکت شمار زیادی تروریست و انهدام دو دستگاه تانک و سه خودروی زرهی و سرنشینان تروریست آنها منجر شد.


این منبع گفت: عملیات پاتک برای بازپس گیری محل های نفوذ عناصر تروریست آغاز شده، اما اوضاع در شهر تحت کنترل است.


در همین حال، خبرگزاری دولتی سوریه گزارش داد: نیروی هوایی سوریه خطوط پشت جبهه گروه تروریستی داعش در مناطق الحویقه و حطله و المریعیه را به همراه محل های الحویقه و الرشیدیه و الصناعه هدف قرار داد.


از سوی دیگر، عناصر داعش محله هرابش در مرکز شهر دیرالزور را با چند گلوله خمپاره هدف قرار دادند که تلفاتی در بر نداشت.




تسنیم












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن