تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803921821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو به دنبال یک علی دایی دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برانکو به دنبال یک علی دایی دیگر
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه جلوتر می‌رویم بیشتر تاثیر برانکو را در پرسپولیس می‌بینیم.
به گزارش نامه نیوز ، محسن خلیلی در خصوص پیروزی پرسپولیس در دیدار با بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: خیلی دوست داشتم این بازی را از نزدیک ببینم اما به خاطر کار شخصی نتوانستم به ورزشگاه آزادی بروم و حضور در کنار هواداران دوست داشتنی پرسپولیس را از دست دادم.


وی ادامه داد: کمتر بازی پیش می‌آید که هواداران پرسپولیس اینچنین با شکوه از بازی تیم محبوبشان استقبال کنند و اکر بگویم نقطه عطف این مسابقه سکوهایی پر از تماشاگر بود بیراه نگفته‌ام.


بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان این نکته که این تیم در این بازی منطقی و حساب شده عمل کرد، یادآور شد: ترس از باخت باعث نشد پرسپولیس رو به بازی انتحاری بیاورد بلکه برعکس سعی کرد در طول بازی حریف را در کنترل خود داشته باشد و اشتباه نکند. در طول بازی چند بار مهاجمان بنیادکار صاحب فرصت گلزنی شدند و این مسئله نشان داد ضعف‌های پرسپولیس همچنان مشهود است.


خلیلی با اشاره به تاثیر برانکو در پرسپولیس‌، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم بیشتر تاثیر برانکو را در پرسپولیس می‌بینیم. تفکرات نشأت گرفته از سیستم ۱-۳-۲-۴ مورد دلخواه برانکو که احتیاط، حفظ توپ و استفاده از ضد حملات با استفاده از یک مهاجم نوک آن را شامل می‌شود. باید دید برانکو در این سیستم می‌تواند یک علی دایی دیگر برای تیمش پیدا کند یا نه.


وی در ادامه از هواداران پرسپولیس تشکر کرد و افزود: روز چهارشنبه در دو ورزشگاه بزرگ دنیا شاهد حضور پر شور تماشاگران بودیم. ورزشگاه آزادی و ورزشگاه نیوکمپ که قطعا این اتفاق در تمام دنیا بازتاب خواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید از تماشاگران پرسپولیس ممنون باشد که با حضور پر شورشان در ورزشگاه آزادی رکورد دیگری را به نام خود ثبت کردند و نشان دادند صاحبان واقعی پرسپولیس آنها هستند. چه بسا اگر پرسپولیس این تماشاگران را در بازی‌های خانگی خود نداشت ممکن نبود از گروه خود صعود کند.


مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود احتمال محرومیت این تیم از بازی خانگی به خاطر پرتاب ترقه هواداران این تیم در بازی با بنیادکار، وجود دارد گفت: نمی‌توان با پرتاب یک ترقه از سوی یک تماشاگر، یکصد هزار هوادار را از دیدن یک مسابقه محروم کرد. تمام تلاش AFC  این است که تعداد تماشاگران فوتبال را در این قاره افزایش دهد و آن را به سطح اروپا برساند و تا الان هم حتما به حضور پرشور تماشاگران پرسپولیس در بازی‌های خانگی این تیم، افتخار کرده است. با این شرایط بعید است بخواهند در حق هواداران پرسپولیس کم‌لطفی کنند و شاید جریمه دیگری را برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرند.


خلیلی در پایان درباره بازی حساس پرسپولیس و الهلال گفت: در این فصل فرصت تماشای بازی‌های الهلال را پیدا نکردم اما این تیم سال‌هاست در فوتبال آسیا به عنوان یک مدعی ظاهر می‌شود و تیم قدرتمندی است. تیمی مثل الهلال از پشتوانه خوبی برخوردار است که در هر فصل بازیکنان گران قیمت می‌خرد و هزینه خرید یکی از این بازیکنان به اندازه بودجه یک فصل پرسپولیس است.


وی ادامه داد: عبور از چنین تیمی راحت نیست اما با وجود هواداران هر چیزی امکان دارد. اگر پرسپولیس موفق شود در بازی رفت الهلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد می‌تواند در زمین حریف با یک بازی منطقی و دفاعی که برانکو در آن تبحر دارد، یک مساوی کسب کرده و بین ۸ تیم نهایی قرار بگیرد.


منبع: تسنیم


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن