تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804003219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب در 2 هفته پایانی لالیگا حتمی است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اعتصاب در 2 هفته پایانی لالیگا حتمی است




با وجود اعتراض سازمان لیگ اسپانیا به ممنوعیت برگزاری بازی‌های لالیگا از هفته ماقبل آخر این رقابت‌ها، اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال اسپانیا تأکید کرد این اعتصاب تا زمان تصویب قانون جدید ادامه خواهد داشت.





خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبالیست‌‌های حرفه‌ای اسپانیا (AFE)، اعلام کرد اعتصاب باشگاه‌های لالیگا در دو هفته پایانی این رقابت‌ها حتمی خواهد بود.

لوئیس روبیالس، رئیس اتحادیه فوتبالیست‌‌های حرفه‌ای اسپانیا تأکید کرد که اعتصاب پیشنهاد شده برای عادلانه‌تر شدن نحوه پخش درآمدهای حاصل از فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌های لالیگا تا زمانی که قانونی جهت دستیابی به این هدف وضع نشود، ادامه خواهد داشت و شکایت رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا (LFP) تأثیری روی تصمیم اتخاذ شده از سوی این اتحادیه نخواهد گذاشت.

فدراسیون فوتبال اسپانیا روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که تمامی بازی‌های باشگاهی داخلی این کشور از تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) برگزار نخواهند شد که دلیل آن نحوه ناعادلانه درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی بازی‌های این لیگ است چرا که دو قدرت سنتی فوتبال باشگاهی اسپانیا یعنی رئال‌مادرید و بارسلونا مجموعاً به اندازه 18 تیم دیگر حاضر در لالیگا از این درآمد سهم دارند.

روبیالس در این خصوص به نشریه مارکای اسپانیا گفت: برخلاف مصوبات پارلمان ما، اتحادیه فوتبالیست‌‌های حرفه‌ای اسپانیا کاملاً از قضیه کنار گذاشته شده است. کمیته ورزش‌های حرفه‌ای پارلمان که از تمامی احزاب سیاسی نماینده‌ای در آن حضور دارد، مصوب کرده بود که یک توافق جمعی میان تمام طرفین ذینفع از جمله ما حاصل شود اما دولت این مصوبه را نادیده گرفته است.

وی ادامه داد: اروپا از طریق سازمان فوتبالیست‌های حرفه‌ای جهان (فیف‌پرو) که اتحادیه فوتبالیست‌‌های حرفه‌ای اسپانیا هم در آن نماینده دارد، اساسنامه‌ای اجتماعی تدوین کرده که در آن بر لزوم نقش و رأی اتحادیه‌ها در قانون‌گذاری در مورد ورزش‌ آن کشورها تأکید شده است. این اساسنامه در کشور ما نادیده گرفته شده است. چیزی که ما می‌خواهیم بیان این موضوع است که طرفدار فروش جمعی درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی هستیم.

در همین حال سازمان لیگ اعلام کرده که علیه اعتصاب فدراسیون فوتبال و اتحادیه فوتبالیست‌‌های حرفه‌ای اسپانیا به خاطر تصمیمی که برای بازی‌های دو هفته پایانی لالیگا به دادگاه ملی اسپانیا شکایت کرده است.

خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا در این باره گفت: اگر لالیگا باید در ماه ژوئن تمام شود، پس باید تمام شود. آنهایی که این آشوب را به راه انداخته‌اند، باید عواقب اتفاقاتی که رخ می‌دهد را بپذیرند. هیچ تغییری در مصوبه سلطنتی ایجاد نخواهد شد و هیچ مذاکره‌ای با اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای در این خصوص صورت نخواهد گرفت. اعتصاب خلاف قانون است و اقداماتی که از سوی برخی افراد جهت صورت گرفتن این اقدام غیرقانونی صورت گرفته مرا شرمنده می‌کند.







تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن