تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803768993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان‌سازي واحدهاي اقامتي استان فارس در دستور کار قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳ب.ظ)
معاون عمراني استاندار فارس: ارزان‌سازي واحدهاي اقامتي استان فارس در دستور کار قرار گيرد موج- معاون عمراني استاندار فارس گفت: با توجه به اين که نياز به سفر براي تمام اقشار مردم وجود دارد، بايد ارزان‌سازي واحدهاي اقامتي در دستور کار قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، خليل رضائيان شامگاه پنچ‌شنبه در جمع اعضاي ستاد خدمات سفر استان فارس اظهار داشت: بايد فضا براي بخش دولتي و بخش غيردولتي براي انجام فعاليت‌هاي مختلف در حوزه صنعت گردشگري برابر باشد تا کارها پيش برود و وجود سيستم دولت‌سالاري يکي از مشکلات کشور ما در اين حوزه است.
وي با بيان اين که آنچه به عنوان بخش دولتي در کشور ما فعاليت دارد بايد بيشتر بر مسائل حاکميتي ورود داشته باشد و بايد زمينه فعاليت براي بخش خصوصي و فعالان اقتصادي فراهم شود، افزود: بهتر است از ظرفيت بخش خصوصي براي توسعه و رونق صنعت گردشگري کشور به ويژه استان فارس استفاده شود.
معاون عمراني استاندار فارس با تشکر از مجموعه بخش خصوصي و دولتي براي ارائه خدمات سفر به ويژه در ايام نوروز امسال خاطرنشان کرد: استان فارس هنوز در تصادفات رانندگي در رده‌هاي اول کشور قرار دارد و بايد براي اين موضوع تمهيدات لازم و مناسب انديشيده شود.
رضائيان با اشاره به طولاني بودن ايام نوروز در استان فارس و شهر شيراز تصريح کرد: دستگاه‌هاي اصلي اجرايي استان از 15 و 20 اسفند تا 20 فروردين به صورت شبانه‌‌روزي خدمات ارائه مي‌دهند.
وي با بيان اين که با سفر در اين بازه زماني مخالفتي وجود ندارد تأکيد کرد: با توجه به اين که در اين ايام توليد مملکت تعطيل و مصرف بالاست ستاد خدمات سفر بايد فرهنگ سفر و توزيع مناسب سفر در طول سال را براي مردم ترويج و فرهنگ‌سازي کند.
معاون عمراني استاندار فارس با اشاره به اين که بررسي و کارشناسي مسائل مختلف و مرتبط با ارائه خدمات سفر از وظايف دبيرخانه ستاد تسهيلات نوروزي و خدمات سفر است بيان کرد: اين که در استان چقدر فضاي ساختماني و مهمانپذير وجود دارد و چقدر مي‌توان ساختمان‌هاي بخش خصوصي را در زمينه استفاده براي ارائه تسهيلات و خدمات سفر ساماندهي کرد بايد بررسي و مشخص شود.
رضائيان عنوان کرد: بايد ظرفيت بخش خصوصي استان را شناخت و از آن بهره برد و اگر تعداد مسافران بيش از ظرفيت موجود استان بود بايد باز هم بخش خصوصي را تشويق کرد تا وارد اين عرصه شود.
وي با اشاره به اين که استفاده از چادر در سفرها به دليل ارزان بودن آن است، اظهار داشت: با توجه به اينکه نياز به سفر براي تمام اقشار مردم وجود دارد بايد ارزان‌سازي واحدهاي اقامتي در دستور کار قرار گيرد و داشته‌هاي استان در اين زمينه تقويت شود.
معاون عمراني استاندار فارس با بيان اينکه بايد مسافران را عادت داد که پيش از سفر اطلاعات خود در مورد مسير، مقصد و محل اقامتشان را کامل کنند، افزود: بايد مسافران پيش از سفر محل اسکان خود را مشخص کنند و پس از آن سفر کنند.
رضائيان با اشاره به اينکه ارائه خدمات سفر به مسافران نبايد توقع آنان را بالا برد، گفت: اولويت ارائه خدمات سفر به مسافران با بخش خصوصي است و بخش دولتي بايد بيشتر وظيفه نظارتي داشته باشد و سرريز خدمات بر عهده بخش دولتي قرار گيرد.
وي ساخت هتل‌هاي چهار و پنج‌ستاره را براي پاسخگويي به نيازهاي گردشگران خارجي و مسافراني که توان مالي دارند از نيازهاي ضروري استان فارس دانست و خاطرنشان کرد: بايد براي جذب سرمايه‌گذار بخش خصوصي در ساخت هتل دستگاه‌هايي مانند ميراث فرهنگي، شوراي شهر و شهرداري ارائه مجوزها را تسهيل کنند.
معاون عمراني استاندار فارس با بيان اينکه بايد عوامل و زيرساخت‌هاي جذب گردشگري استان در راستاي جذب گردشگران تقويت شود تصريح کرد: اين امر در بعد اقتصادي و اشتغال با توزيع و پراکنش مناسب و منطبق با عدالت رونق استان را به دنبال دارد.
رضائيان با اشاره به اين که در سال گذشته نزديک به 6 هتل در استان فارس افتتاح شد، بيان کرد: در سال گذشته تعداد گردشگران استان فارس نسبت به سال 1392 بيش از دو برابر افزايش يافته است و به گفته مديرکل ميراث فرهنگي استان فارس تا پايان امسال 4 هتل ديگر در استان به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي با بيان اين که در حال حاضر مجوز ساخت 10 هتل در استان فارس صادر شده و يا در دست ساخت است، عنوان کرد: ساخت يکي از هتل‌هاي در دست ساخت در شيراز متوقف شده زيرا مشکلاتي دارد و بايد مسوولان استانداري فارس، شهرداري شيراز و ميراث فرهنگي استان در جلسه مشورتي مشکلات اين هتل را بررسي و براي برطرف کردن آن بکوشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن