تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات رهایی گروگان در آبیک شبیه سازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
عملیات رهایی گروگان در آبیک شبیه سازی شد

قزوین


شناسهٔ خبر: 2572216 - جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
استانها > قزوین

آبیک- عملیات رهایی گروگان همزمان با اجرای مرحله دوم اجرای رزمایش الی بیت المقدس در آبیک، شبیه سازی شد. به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس و مدافعان حرم صبح جمعه شهرستان آبیک با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین، عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک، حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه آبیک، علیرضا امامقلیان شهردار آبیک، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان آبیک آغاز شد.مرحله نخست رزمایش بزرگ الی بیت المقدس و مدافعان حرم شهرستان آبیک با رمز محمد رسول الله(ص) و با محوریت امداد و نجات توسط بسیجیان حوزه مقاومت شهید باهنر روستای قشلاق، در آبیک برگزار شد.در این مرحله پس از انفجارهای متعدد گروه های آتش نشان و آمبولانس برای خاموش کردن آتش و امداد رسانی به مجروهان وارد عمل شدند و عملیات با موفقیت به پایان رسید.
قزوین
پس از آن مرحله دوم رزمایش و با محوریت شبیه سازی عملیات رهایی گروگان آغاز شد و این سناریو به این گونه تنظیم شده بود که عده ای خرابکار وارد شهر می شوند و در یک تعقیب و گریز و درگیری، تیم خرابکار خود را به منبع آب شرب شهر می رساند و با گروگان گیری و تهدید وارد کردن ماده ای سمی به منبع آب شهر آبیک، قصد دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و یک خودرو را از مسئولان شهرستان آبیک دارند.ابتدا حسین احمدیان مسئول عملیات وارد مذاکره با آنها می شود اما آنها می خواهند با فرماندار وارد مذاکره شوند که در این بین فرمانده نیروی انتظامی با آنها شروع به مذاکره می کند که رهبر تیم تروریستی و خرابکار اسرار بر مذاکره با فرماندار را دارد.بلاخره فرماندار با آنها وارد مذاکره می شود؛ آنها با تهدید بسیار جدی یک ساعت به فرماندار شهر زمان می دهند تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پول و خودروی سالمی را در اختیار آنها قرار دهد و فرماندار نیز سعی در آرام کردن آنها دارد تا با آرامش تیم عملیات و تأمین امنیت شهر کار خود را به جلو ببرد.در نهایت و در مرحله نهایی این عملیات شبیه سازی گروگان گیری با بهره گیری از ظرفیت ۲۸۵ نفری نیروهای بسیج و تک تیراندازها گروگان گیرها بازداشت شده و گروگان ها با سلامت آزاد شدند. این عملیات مردم را نیز به وجد آورد و همه از این رزمایش شهری ابراز خرسندی کردند.
قزوین
عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک در پایان مراحل اول و دوم رزمایش الی بیت المقدس و مدافعان حرم آبیک را موفقیت آمیز دانست و از تیم طراحی و پشتیبانی این رزمایش قدردانی کرد.حمزه برین نیز تحقق همه اهداف را در این رزمایش را موجب خرسندی و توان بالای نیروهای بسیج و سپاه عنوان کرد و از حمایت همه مسئولان، مردم و بسیجیان در اجرای این رزمایش تشکر کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن