تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز: استان البرز میزبان ۱۲ جشنواره ملی فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز:
استان البرز میزبان ۱۲ جشنواره ملی فرهنگی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان گفت: استان البرز میزبان ۱۲جشنواره ملی فرهنگی است.

خبرگزاری فارس: استان البرز میزبان ۱۲ جشنواره ملی فرهنگی است



سیدموسی حسینی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز امسال 12 برنامه را در سطح ملی خواهد داشت که این مهم تأثیر به سزایی در توسعه فرهنگ و برنامه‌های فرهنگی در این استان خواهد داشت. وی ادامه داد: توسعه فرهنگ در بعدهای مختلف باید صورت گیرد و نقص‌ها در این زمینه مرتفع شود.
این مسئول با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی که کمرنگ است بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: در این خصوص کم‌کاری‌هایی وجود دارد لذا در برنامه‌های فرهنگی در دست اجرا این اهتمام را داریم، که در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گیرد.
وی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف است لذا باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و تلاش خود را در این زمینه دو چندان کنیم.
مدیرکل ارشاد البرز یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای توسعه امور فرهنگی در این استان را پژوهش عنوان کرد و افزود: نقش پژوهش در توسعه امور فرهنگی بسیار برجسته است لذا باید زمینه‌های این مهم نیز فراهم شود تا در زمینه امور فرهنگی در استان البرز به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.
حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: استان البرز در زمینه زیرساخت‌های فرهنگی نیز با مشکلاتی مواجه است لذا باید اقدامات لازم را در این زمینه ارتقا داده و با توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود مسیر توسعه فرهنگی را در این استان به درستی طی کنیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، در ادامه با تاکید بر تقسیم حوزه‌های کاری با توجه به ظرفیت‌های شهرستان‌ها گفت: بحث برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و ... تنها 2 درصد وظایف ما است، لذا از اصلی‌ترین رسالت‌های ما حمایت و نظارت از بخش‌های متولی فرهنگ است.
وی با بیان اینکه مردم متولی اصلی فرهنگ سازی هستند، بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز از کمترین پرسنل برخوردار است، اما یک هزارو 200  پرسنل بیرونی اعم از موسسات فرهنگی، کانون‌های آگهی و تبلیغات، موسسات قرآنی و ... دارند، که کار را انجام می‌دهند، لذا وظیفه ما حمایت و نظارت است، و نباید خارج از وظایف اداره کل ارشاد و فرهنگ از آن انتظار داشت.
انتهای پیام/2302/س30

94/02/18 - 09:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن