تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815985599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: ایران سرزمین من است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچیچ: ایران سرزمین من است
دراگان اسکوچیچ قراردادش با فولاد را برای دو فصل دیگر تمدید کرد، او معتقد است که فولاد پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد.

اسکوچیچ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: ما در بازی با لوکوموتیو جنگیدیم. متاسفانه به دلیل مشکلات زیادی که داشتیم نتوانستیم از گروه مان صعود کنیم، اما حداقل توانستیم با یک برد از جام خدا حافظی کردیم.

فولاد در سخت ترین گروه آسیا بود
ما در بازی آخر گروه با لوکوموتیو جنگیدیم و توانستیم با یک پیروزی با جام خداحافظی کنیم. فولاد در یکی از گروههای سخت آسیایی قرار داشت و همه حریفان ما تیمهای قدرتمندی بودند که امتیاز گرفتن از آنها کار سختی بود. در مقابل فولاد از بازیکنان سربازش در این دیدارها بی بهره بود. برای همین هم من سعی کردم از بازیکنان جوان تیم استفاده کنم.

مردم اهواز می خواستند من بمانم، بر خلاف انزلی
بعد از مذاکراتی که با مسئولین فولاد داشتم، تصمیم گرفتم که برای دو فصل دیگر قرارداد را با این تیم تمدید کردم. اگر دلیلش را بخواهید بیشتر بخاطر مردم اهواز است که خیلی فوتبال و سبک کار من را دوست دارند. زمانی که من در انزلی بودم، مدیران به من فهماندند که دوست ندارند من در این تیم بمانم برای همین هم من از ملوان جدا شدم، اما در اهواز شرایط متفاوت است. این مساله در انتخاب من نقش اساسی داشت. بعد از چند سال حضور در ایران الان به هر شهری که سفر می کنم تبریز، تهران و ... احساس نزدیکی با مردم دارم و انگار که در کشور خودم هستم. من ایران را دوست دارم و دوست داشتم که بازهم بتوانم در اینجا بمانم.

با وجود مشکلات فولاد را در کورس نگه داشتیم
شما می پرسید که چقدر شرایط فولاد در انتخاب من تاثیر داشت، باید بگویم که فولاد مخصوصا در این فصل شرایط خوبی نداشت. اما من در مورد آن فکر نمی کنم. من می خواستم که در اهواز بمانم و در فولاد کار کنم. من اعتقاد دارم که در این فصل ما مشکلات زیادی داشتیم که توانستیم با این شرایط باز هم تیم را در جمع مدعیان برای گرفتن سهمیه نگه داشتیم.

از کارنامه ام در فولاد راضی ام
از من می پرسید که آیا از کارنامه ام در فولاد راضی هستم، باید بگویم که بله من از نتایج فولاد راضی هستم. یادتان نرود که فولاد در این فصل بازیکنان اصلی اش مثل بختیار رحمانی، سروش رفیعی و عبدالله زاده را در اختیار نداشت و ما مجبور شدیم که از بازیکنان جوان به جای آنها استفاده کنیم. این مساله کار ما را خیلی مشکل کرد. ولی اسکوچیچ اخلاقی دارد که هیچ وقت راضی نیست و همیشه به درجات بالاتر فکر می کند.

در مورد قاضی و سعداوی حرفی نمی زنم
آیا با توجه به حضور مجدد اسکوچیچ در فولاد احتمال دارد او قاضی و سعداوی را به تیم بازگرداند. اسکوچیچ در این زمینه پاسخ داد که من نمی خواهم در مورد قاضی و سعداوی حرفی بزنم. فقط در مورد خودم این را می گویم که من یک مربی حرفه ای هستم. این جواب من است به سوال شما در مورد قاضی و سعداوی.

گرفتن سهمیه سخت است
تا اتمام لیگ در مورد برنامه های فصل آینده ام فکر نمی کنم. در حال حاضر قصد دارم تمام تمرکزم را روی بازی با پدیده و صبا بگذارم. با توجه به اینکه حریفان ما در لیگ تیمهای میانه جدول هستند و اکثر رقیبان ما با تیمهای بالای جدولی و ته جدولی بازی دارند برای همین هم با وجود اینکه شانس ما برای گرفتن سهمیه کم است و کار سختی داریم، نا امید نیستیم و تمام تلاشمان را در بازیهای باقی مانده انجام می دهیم.


13:50 1394/02/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن