تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: نگفته‌ام کی‌روش کارگر ماست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گودرزی: نگفته‌ام کی‌روش کارگر ماست
وزیر ورزش و جوانان گفت: من اعلام نکرده‌ام که کارلوس کی‌روش کارگر ماست و تنها نظر فردی خودم را در خصوص وی اعلام کردم.
تسنیم:محمود گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی اظهار داشت: مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی از باکیفیت‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور است و جای چنین مجموعه‌ای در کشور خالی بود، چنین ظرفیتی در دولت وجود ندارد و امیدواریم عنایات امام رضا(ع) در حوزه ورزش هم شامل سایر نقاط کشور نیز شود.

وی افزود: سرانه ورزشی خراسان رضوی را توسعه می‌دهیم اما برنامه‌ها باید علمی تر باشد.

گودرزی گفت: تفکیک بخش‌های بانوان و برنامه‌های محتوایی یکی دیگر از اقدامات ارزنده مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بود که این مهم حائز اهمیت فراوان بوده و قابل تقدیر است.

وی درباره اظهار نظر اخیرش در زمینه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم اظهار داشت: من اعلام نکرده‌ام که کارلوس کی‌روش کارگر ماست و تنها نظر فردی خودم را در خصوص وی اعلام کردم و نظر تخصصی در این رابطه را باید کارشناسان و متخصصان فوتبالی بدهند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: از آخرین وضعیت مزایده این دو باشگاه اطلاع دقیقی ندارم و از خرداد ماه سال گذشته این دو باشگاه پرطرفدار کشورمان در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفت و ما نیز تابع قانون هستیم.

گودرزی تصریح کرد: به دنبال اجرای قانون هستیم و تکلیف قانون در سال 1393 واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود.

وی تأکید کرد: شفاف سازی باشگاه‌ها در تیرماه سال گذشته انجام شد و در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اجاره اماکن ورزشی تابع قوانین و مزایده‌هایی است، گفت: هرکس که برنده مزایده شود می‌تواند امکانات ورزشی را در اختیار بگیرد و اگر این اماکن جنبه ملی داشته باشد با پیشنهاد ادارات کل ورزش و جوانان و تصویب وزارتخانه در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار می‌گیرند و تنها طبق چهارچوب قانونی عمل می‌کنیم.

گودرزی بیان کرد: قانون مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به سازمان خصوصی سازی واگذار کرده و من، خادم، سجادی و هیچ مسئول دیگری از وزارت ورزش و جوانان در این خصوص دخالت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه سه ورزش کشتی، وزنه‌برداری و والیبال برترین افتخارات ورزشی را برای کشورمان به ارمغان آورند، عنوان کرد: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در یکسال گذشته بسیار خوب بوده و طی ارزیابی صورت گرفته این استان جزء استان‌های برتر کشور در عرصه ورزش و جوانان بوده است.





تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن