تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگاه مجموعه ورزشي استان قدس از اهميت بالاي برخوردار است/وزارت ورزش مشکلي با کي روش ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۹ب.ظ)
وزير ورزش درئمشهد : جايگاه مجموعه ورزشي استان قدس از اهميت بالاي برخوردار است/وزارت ورزش مشکلي با کي روش ندارد موج - وزير ورزش و جوانان گفت: در خصوص کي روش و بررسي عملکرد وي فقط بايد فدراسيون و کارشناسان اين رشته ورزشي نظر بدهند.
به گزارش خبرگزاري موج از مشهد، محمود گودرزي ظهر امروز در حاشيه بازديد از مجموعه تربيت‌بدني آستان قدس رضوي در جمع خبرنگاران با بيان اينکه با کي‌روش مشکلي ندارم و در جلسه اخير با مسئولان فدراسيون فوتبال در مورد وي صحبتي نکرده‌ام، اظهار کرد: در مورد کي‌روش بايد فدراسيون فوتبال و کارشناسان اين رشته ورزشي نظر بدهند.
وي افزود: در خصوص کيروش من بحثي را با موضوع کارگر و يا کارفرما مطرح نکردم و بررسي عملکرد کيروش و تصميم گيري در خصوص وي مربوط به فدراسيون فوتبال و کارشناسان اين رشته ورزشي است.
وي در ارتباط با واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي تصريح کرد: سازمان خصوصي ‌سازي متولي واگذاري و خصوصي‌سازي اين دو باشگاه است و ما به دنبال اجراي قانون واگذاري اين دو باشگاه به بخش خصوصي که در سال 93 تصويب شده هستيم.
گودرزي تصريح کرد: شفاف سازي در خصوص ارزش و دارايي‌هاي دو باشگاه محبوب پايتخت تيرماه سال گذشته انجام گرفت و روال واگذاري به بخش خصوصي در حال انجام است و در آينده‌اي نزديک شاهد آن خواهيم بود.
وزير ورزش و جوانان با بيان اينکه اجاره اماکن ورزشي تابع قوانين و مزايده‌هايي است، گفت: هرکس که برنده مزايده شود مي‌تواند امکانات ورزشي را در اختيار بگيرد و اگر اين اماکن جنبه ملي داشته باشد با پيشنهاد ادارات کل ورزش و جوانان و تصويب وزارتخانه در اختيار هيئت‌هاي ورزشي قرار مي‌گيرند و تنها طبق چهارچوب قانوني عمل مي‌کنيم.
گودرزي با بيان اينکه مجموعه ورزشي آستان قدس از بهترين و باکيفيت‌ترين مجموعه‌هاي ورزشي کشور است، اظهار داشت: اين سرمايه‌گذاري عظيم براي شهر مشهد يک فرصت مناسب و زيرساختي ارزشمند است و اميدواريم برکات امام رضا(ع) به ديگر شهرهاي استان و کشور انتقال پيدا کند.
وي با اشاره به اينکه بخش‌هاي مربوط به بانوان اين مجموعه منحصر به فرد است، افزود: بسيار امکانات خوب و ارزشمندي در اين مجموعه ورزشي وجود دارد و بايد برنامه‌ريزي به گونه‌اي باشد که عموم مردم بتوانند از اين مجموعه استفاده کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن