تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820674749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيلابي شدن رودخانه هاي ۱۴ استان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۴۵ب.ظ)
سيلابي شدن رودخانه هاي ۱۴ استان کشور موج - مدير کل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي از سيلابي شدن رودخانه هاي ۱۴ استان طي دو روز آينده و رگبار و رعد و برق در پايتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احد وظيفه با بيان اين مطلب افزود: بر اساس تحليل نقشه هاي پيش يابي هواشناسي با فعاليت سامانه بارشي طي روز سه شنبه براي استان هاي واقع در شمال غرب و غرب، دامنه هاي جنوبي البرز، دامنه هاي جنوبي البرز، دامنه هاي زاگرس مرکزي و جنوبي، نواحي مرکزي، سواحل درياي خزر و تا بعد از ظهر در شرق و شمال شرق کشور ابرناکي، رگبار باران گاهي با رعد و برق و وزش باد پيش بيني مي شود.
به گفته وي، شدت بارش روز سه شنبه در شمال آذربايجان غربي، شمال آذربايجان شرقي، اردبيل و گيلان خواهد بود.
مدير کل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي اظهار داشت: از اواخر وقت روز سه شنبه و طي روز چهارشنبه در غرب کشور از ميزان ناپايداري کاسته مي شود و در دامنه هاي زاگرس جنوبي و مرکزي، نواحي مرکزي، جنوب، شرق، شمال شرق و شمال غرب کشور بارش ها ادامه مي يابد و با تقويت جريان هاي شمالي بارش ها در سواحل درياي خزر تشديد مي شود و درياي خزر مواج خواهد بود.
وظيفه تصريح کرد: بر اين اساس روز چهارشنبه بارش باران گاهي همراه با رعد و برق و وزش باد در استان هاي چهارمحال و بختياري، کهگيلويه و بوير احمد، گلستان، خراسان شمالي، خراسان رضوي، اردبيل، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي که در استان هاي کهگيلويه و بوير احمد، غرب فارس، نيمه شمالي خراسان رضوي و شمال استان هاي آذربايجان شرقي، غربي و اردبيل سيلابي شدن مسيل ها و رودخانه ها نيز پيش بيني مي شود.
وي افزود: طي روز پنج شنبه بارش باران گاهي همراه با رعد وبرق و وزش باد در استان هاي فارس، خراسان شمالي، خراسان رضوي، چهار محال و بختياري، کهگيلويه و بوير احمد، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، ايلام و کردستان و احتمال سيلابي شدن مسيل ها و رودخانه ها در استان هاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، جنوب کرمانشاه و مناطق مرکزي فارس رخ مي دهد.
مديرکل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي از اين رو توصيه مي شود جهت جلوگيري از خسارتهاي احتمالي، تمهيدات لازم به کار گرفته شود.
وظيفه ياد آور شد: همچنين با عبور متناوب امواج روز پنج شنبه و جمعه در اغلب مناطق کشور جوي ناپايدار حاکم خواهد بود و شدت بارش در روز پنج شنبه در شمال شرق، ارتفاعات زاگرس مرکزي و جنوب کشور پيش بيني مي شود.
به گفته وي، طي سه روز آينده در برخي نقاط استان هاي واقع در غرب و جنوب غرب کشور پديده گرد و خاک دور از انتظار نيست.
مدير کل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي اظهار داشت: فردا آسمان تهران نيمه ابري در بعد از ظهر همراه با افزايش ابر در پاره اي نقاط رگبار و رعد و برق و در شهر هاي جنوبي باد و گرد و خاک است. بيشينه و کمينه دماي پايتخت با ۳ درجه کاهش نسبت به امروز به ۲۶ و ۱۸ درجه سانتيگراد بالاي صفر مي رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن