تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسین هدایتی: از ماست که بر ماست


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حسین هدایتی: از ماست که بر ماست
حسین هدایتی: از ماست که بر ماست هدایتی عنوان کرد: باشد که خداوند متعال شاهد و ناظر به تمام اعمال ماست اوست که از تمام اسرار مابا خبراست پس ما باید به او پاسخ بدهیم پس من همه و خودم را به او می‌سپارم.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین هدایتی که برای دومین بازی پیاپی بلیت‌های بازی پرسپولیس در آسیا را خریداری کرد، مطلبی را پس از صعود پرسپولیس به مرحله حذفی آسیا منتشر کرد.هدایتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خدا رو شکر میکنم و به هـمه شما پرسپولیسیهـاى عزیز خیلى خیلى تبریک میگویم این نتیجه با هـم بودن و حضور یکصد هـزار نفر به نمایندگى ملیونهـا نفر پرسپولیسى عاشق بود امیدوارم توانسته باشم با هـدیه دادن بلیطهـا به شما دوستان عزیزم سهـم کوچکى در این پیروزى و شادمانى و صعود به مرحله بعد را داشته باشم.باشد که خداوند متعال شاهـد و ناظر به تمام اعمال ماست اوست که از تمام اسرار مابا خبراست پس ما باید به او پاسخ بدهـیم پس من هـمه و خودم را به او میسپارم و براى هـمه از جمله کسانى که مرا دوست ندارند آرزوى سلامتى و تندرستى دارم .از ماست که بر ماست.

گفتنی است هدایتی یکی از خریداران باشگاه پرسپولیس است که در مزایده سوم خرید باشگاه شرکت کرده اما به دلایلی فعلا صلاحیت وی تایید نشده نشده است.

طبق اخبار منتشر شده مزایده چهارم باشگاه پرسپولیس در روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 

منبع: فارس


94/2/17 - 15:14 - 2015-5-7 15:14:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن