تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819542571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد روسيه از آلمان به دليل اعمال تحريم ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۲۰ب.ظ)
انتقاد روسيه از آلمان به دليل اعمال تحريم ها موج - وزير خارجه روسيه از کاهش همکاري ها با آلمان ابراز نگراني کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سرگئي لاوروف، وزير امور خارجه روسيه از تأثير تحريم ها بر همکاري هاي روسيه و آلمان و ادامه کاهش سطح مناسبات دو کشور ابراز نگراني کرد.
لاوروف خاطرنشان کرد: روسيه براي حفظ همکاري ها با آلمان تلاش مي کند اما تحريم هاي اتحاديه اروپا ممکن سطح همکاري ها را بار ديگر کاهش دهد.
لاوروف به سابقه همکاري شرکت هاي آلماني با روسيه اشاره کرده و گفت: در سال هاي دهه 50 ميلادي که اتحاد شوروي سابق با آلمان غربي هنوز روابط ديپلماتيک برقرار نکرده بود، شرکت هاي آلماني پيشدستي کرده و به همکاري بازرگاني با شوروي پرداختند.
وي ادامه داد: اين همکاري ها در دوره جنگ سرد ادامه داشت و روسيه و آلمان غربي توافقنامه تحويل گاز به آلمان را امضا کردند که در واقع زيربناي مشارکت دو کشور در عرصه انرژي و به دنبال فروپاشي شوروي همکاري روسيه با آلمان در اين عرصه را پايه نهاد.
آلمان بزرگترين شريک تجاري خارجي روسيه است و در يک سال اخير بر اثر تحريم هاي اين کشور زيان هاي سنگيني متحمل شده است.
اتحاديه اروپا در يک سال اخير همگام با سياست هاي آمريکا در مسأله اوکراين، چندين بسته تحريم هاي مالي و اقتصادي در مورد روسيه وضع کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن