تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815515178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال بهره‌برداري از پروژه شهر آفتاب تا پايان تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۲ب.ظ)
احتمال بهره‌برداري از پروژه شهر آفتاب تا پايان تابستان موج - رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اعلام اينکه روند ساخت شهر آفتاب با سرعت از سوي شهرداري در حال اجرا است، گفت: با توجه به سرعت تکميل پروژه، پيش بيني مي‌کنم تا پايان تابستان سال جاري، شهر آفتاب به بهره برداري برسد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينکه ۴۵ هزار متر مربع از فضاي شهر آفتاب ساخته و در مرحله تکميل قرار دارد، افزود: در ابتدا، دو گروه در قالب بخش خصوصي در زمينه ساخت شهر آفتاب به مشارکت پذيرفته شدند، اما؛ متاسفانه به تعهداتشان به خوبي عمل نکردند.
وي با ابراز رضايت از اينکه از سوي شهرداري بودجه بسيار خوبي به ساخت و تکميل پروژه شهر آفتاب تخصيص يافته است، ادامه داد: شهرداري تهران تاکنون زيرساخت‌هاي لازمه اين شهر را آماده کرده به طوري که خيابان‌ هاي اين مجموعه به خوبي طراحي و ساخته شده‌اند.
وي ادامه داد: شهرداري کوشيده با سرعت هر چه تمام‌تر ايستگاه متروي شهر آفتاب را نيز ساخته و به پايان برساند، ضمن آنکه تاکنون تمامي امکانات سرمايشي و گرمايشي و حتي دسترسي به انرژي برق غرفه‌هاي اين مجموعه ۴۵ هزار متر مربعي نيز فراهم شده است.
چمران همچنين طراحي سقف پروژه شهر آفتاب را يکي از طراحي‌هاي بي‌نظير و منحصر به فرد در سراسر کشور دانست و عنوان کرد: شهرداري کوشيده ساخت اين پروژه از هر بعد بي‌نقص باشد به طوري که سقف اين مجموعه نمونه مشابهي در کشور ندارد و بسيار منحصر به فرد و زيباست.
رئيس شوراي شهر تهران با بيان اينکه در روند تکميل ۱۲۰ هزار مترمربع باقيمانده پروژه شهر آفتاب بخش خصوصي نيز مشارکت خواهد کرد، يادآور شد: بخش‌هاي ديگر اين پروژه که شامل هتل و فروشگاه هاست نيز در حال ساخته شدند که در مسير تکميل اين قسمت باقيمانده نيز بخش خصوصي همکاري مي‌کند.
رئيس شوراي شهر تهران، يکي از پيش شرط‌ هاي افتتاح پروژه شهر آفتاب را ايستگاه متروي اين منطقه عنوان و تاکيد کرد: شهرداري در تلاش است هر چه سريع‌تر ايستگاه متروي شهر آفتاب را تکميل و به بهره برداري برساند، از همين رو پيش بيني مي‌کنم تا پايان تابستان شاهد برگزاري نمايشگاه در مجموعه شهر آفتاب باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن