تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: ورزش با حوزه جوانان همخوانی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خادم: ورزش با حوزه جوانان همخوانی ندارد




معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش هیاهوی زیادی دارد که با حوزه جوانان همراه شده و این دو موضوع هیچ همخوانی با یکدیگر ندارند.





خبرگزاری فارس: به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم در نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران کل امور مجلس و دستگاه های اجرایی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم ورود همکاران به این محیط ورزشی بهانه ای برای پرداختن به ورزش از سوی همکارانمان باشد.

او در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع ورزش، هیاهوی زیادی دارد که با حوزه جوان همراه شده این در حالی است که این دو موضوع هیچ همخوانی با یکدیگر ندارد حتی در زمینه بودجه.

خادم گفت: هزینه  و بنیه مالی این وزارتخانه اندک است و همین مسأله باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان افزود: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و  همچنین ارائه طرح ها و برنامه ریزی های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.

در ادامه معاون وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن بحث  توسعه ورزش در ابعاد مختلف به خصوص مبحث حقوقی و پارلمانی آن یادآور شد: رعایت بحث عدالت و توسعه عادلانه ورزش باعث تکمیل و تجهیز طرح ها و اماکن ورزشی با هدف توسعه زیرساخت‌ها شده است و من امیدوارم با توجه به شرایط وزارت ورزش و جوانان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز  انتظارات و درخواست های خود را تعدیل کنند.

او در این نشست گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت ارائه کرد و افزود: 2 هزار و 958 مورد ملاقات در یکسال و نیم گذشته و 3 هزار مکاتبه با حوزه های مختلف مجلس شورای اسلامی داشته ایم. تا کنون 68 سوال توسط نمایندگان از وزارت ورزش و جوانان شده که 50 سوال پس گرفته شده و 18 سوال همچنان در حال بررسی است. این در حالی است که فقط یک سوال در آستانه صحن است.

خادم توضیح داد: عمده این سوال ها در حوزه جوانان است اما در بطن آن ها در خصوص طرح‌های نیمه تمام  نیز سوالاتی توسط نمایندگان مجلس مطرح می‌شود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در حوزه جوانان متولی نظارت بر عملکردها هستیم ولی باید همیشه پاسخگوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز  باشیم.

خادم همچنین خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از شما می‌خواهیم که فرصت دخالت محتوایی ما را در تدوین آیین نامه داخلی مجلس فراهم آورید.






تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن