تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال ببر ارم به قرنطينه جديد با شرايط استاندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۹ق.ظ)
انتقال ببر ارم به قرنطينه جديد با شرايط استاندارد موج -در جلسه هم انديشي تعيين وضعيت يک قلاده ببرسيبري نگهداري شده در قرنطينه موقت مجتمع ارم سبز که در سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد؛ مقرر شد که ببر ارم قرنطينه جديد با شرايط استاندارد و متناسب وضعيت زيستي حيوان منتقل شود.
به گزارش خبرگزاري موج ،به منظور تعيين وضعيت ببر سيبري نگهداري شده در قرنطينه موقت مجتمع ارم سبز ، در جلسه اي در محل معاونت محيط زيست طبيعي با حضور مدير کل دفتر تنوع زيستي و حيات وحش ، مديرکل دفتر حفاظت و مديريت شکار و صيد و نمايندگان مرکز مديريت بيماريهاي وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکي و جمعي از اساتيد دانشکده دامپزشکي تهران و رئيس مجتمع ارم سبز برگزار شد.
مدير کل دفتر تنوع زيستي و حيات وحش سازمان حفاظت محيط زيست گفت: پس از بحث و بررسي و با عنايت به موافقت کليه حاضرين مبني بر انتقال حيوان به قرنطينه جديد با شرايط استاندارد و متناسب جهت وضعيت زيستي حيوان، مقرر شد بدواً سازمان حفاظت محيط زيست محلي را براي قرنطينه حيوان مشخص و پيشنهاد کند.
مجيد خرازيان مقدم ادامه داد: در صورت تائيد محل از جانب سازمان دامپزشکي و وزارت بهداشت، با در نظر گرفتن شرايط قرنطينه و طبق ضوابط قانوني ، انتقال حيوان بعمل آيد.
وي تصريح کرد: همچنين مقرر گرديد در صورت انتقال حيوان به محل جديد ، نسبت به آزمايش و نمونه برداريهاي لازم هر شش ماه يکبار از ببر مذکور اقدام و در صورت تائيد سلامتي آن براي خروج از محل قرنطينه جديد بررسي و تصميم گيري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن