تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823927795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولاند: در حملات علیه یمن روی کمک فرانسه حساب کنید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اولاند: در حملات علیه یمن روی کمک فرانسه حساب کنید
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز چهارشنبه نوشت که فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه، به ریاض اطمینان داده که در تجاوز علیه مردم یمن، می تواند روی کمک های همه جانبه پاریس حساب کند.
کد خبر: ۴۹۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ - 06 May 2015


پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز چهارشنبه نوشت که فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه، به ریاض اطمینان داده که در تجاوز علیه مردم یمن، می تواند روی کمک های همه جانبه پاریس حساب کند.


به گزارش «تابناک»، این پایگاه خبری افزود: اولاند که برای شرکت در نشست مشورتی سران کشورهای حاشیه خلیج فارس در مورد تحولات یمن دیروز به ریاض سفر کرده، به این کشورها گفته که فرانسه قدرت حل مشکل یمن را دارد و شما می توانید روی کمک های پاریس حساب کنید.


وی پیش از سفر به ریاض، وارد دوحه پایتخت قطر شده بود و یک قرارداد نظامی هفت میلیارد دلاری با این کشور امضا کرده است.


رییس جمهوری فرانسه که در حاشیه نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای اعلام حمایت از دولت منحله یمن به ریاست عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور، در ریاض با وی دیدار کرده بود، افزود: فرانسه برای حمایت و حفظ امنیت کشورهای عرب خلیج فارس در کنار آنها خواهد ایستاد.


وی گفت که کشورهای حاشیه خلیج فارس با مشکلاتی از جمله گروه های تروریستی داعش و القاعده و نیز توسعه طلبی برخی کشورها برای دخالت در امور کشورهای دیگر روبرو هستند و فرانسه در کمک به کشورهای عرب این منطقه شکی به خود راه نمی دهد .


عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از شش فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه فقیرترین کشور عربی منطقه آغاز کرده است تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کند، جلوگیری کند.


در اثر این حملات تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و مجروح شده اند و زیرساختهای این کشور ویران شده است .




ایرنا












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن