تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت استیل آذین مشکلی برای خریدن پرسپولیس ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


با وجود بدهی بانکسنگین هدایتی
شرکت استیل آذین مشکلی برای خریدن پرسپولیس ندارد
با وجود بدهی بانکی سنگین هدایتی، شرکت استیل آذین مشکلی برای در اختیار گرفتن پرسپولیس ندارد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، احمدرضا براتی، کارشناس حقوقی که در حوزه ورزش فعالیت زیادی دارد، رد اهلیت شرکت استیل آذین از سوی سازمان خصوصی سازی را غیرقانونی می‌داند.
سازمان خصوصی‌سازی به خاطر بدهی بانکی حسین هدایتی، شرکت استیل آذین را به اهلیت نشناخته است.
با وجود اینکه حسین هدایتی مدعی است سهامی در شرکت استیل آذین ندارد، براتی به ماده‌ای از قانون اشاره می‌کند که اگر هم هدایتی سهامدار شرکت باشد، باز هم سازمان خصوصی‌سازی نباید بدهی او را به شرکت ربط بدهد.
براتی در این خصوص می‌گوید: برابر مقررات قانون تجارت و اصول حقوقی ، شرکت‌ها به‌عنوان اشخاص حقوقی موضوع ماده 588 قانون تجارت دارای شخصیتی هستند که مستقل از اعضای تشکیل دهنده آن است . به این معنا که دارایی و دیون و تعهدات شرکت کاملا مستقل از دارایی و تعهدات سهامداران و مدیران است و ارتباطی با هم ندارند. با این حساب ، رد صلاحیت شرکت استیل آدین به فرض بدهکاری یک یا چند سهامدار آن ، غیر قانونی به نظر می‌رسد .
هدایتی در حالی مدعی است که جزو سهامداران استیل آذین نیست و نباید بدهی بانکی او را در نظر بگیرند که گفته می‌شود بدهی‌های او به عنوان موسس شرکت، باید مدنظر سازمان خصوصی سازی قرار بگیرد.
با این اوصاف، ماده‌ای که حقوقدان ورزشی کشورمان به آن اشاره کرده نشان می‌دهد ی با وجود بدهی بانکسنگین هدایتی شرکت استیل آذین مشکلی برای در اختیار گرفتن پرسپولیس ندارد.
باید دید مدیران سازمان خصوصی‌سازی این موضوع را قبول خواهند کرد؟ و در صورت قبول، هدایتی را برنده این مزایده معرفی می‌کنند یا خیر؟
چرا که هدایتی و دوستانش معتقدند سازمان خصوصی‌سازی تنها به این دلیل اهلیت آنها را رد کرده که بهنام پیشروی کیش مبلغ شرکت در مزایده را دیر واریز کرده و قادر به شرکت در مزایده نبود. آنها می‌گویند اگر چنین مشکلی برای بهنام پیشرو وجود نداشت، بحث اهلیت هم پیش نمی‌آمد و پرسپولیس را به خاطر پیشنهاد بالاتر بهنام پیشرو، به این شرکت واگذار می‌کردند!   بانک ورزش 450



۱۵/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن