تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804450280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادواره شهداي نوجوان استان آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
با حضور حجت الاسلام والمسلمين شهيدي؛ يادواره شهداي نوجوان استان آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود موج - دبير نخستين يادواره شهداي نوجوان استان آذربايجان شرقي گفت: نخستين يادواره شهداي نوجوان آذربايجان شرقي چهارشنبه 16 ارديبهشت‌ با حضور نماينده ولي‌فقيه، معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران در تالار معلم تبريز برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام لطف الله‌پور با اشاره به اهداف برگزاري اين يادواره تصريح کرد: هدف از برگزاري يادواره شهداي نوجوان، ترويج و گسترش فرهنگ ايثار، شهادت و فداکاري در ميان قشر جوان و نوجوان کشور و استان است تا اين قشر نسبت به فداکاري‌هاي هم سن و سالان خود در دوران دفاع مقدس بيشتر و بهتر آشنا شوند.
وي بابيان اينکه در کل کشور 2 هزار و 100 شهيد نوجوان وجود دارد، اظهار داشت: از اين تعداد 81 شهيد در آذربايجان شرقي ثبت شده‌اند که يادآور اين موضوع است که شهداي نوجوان در تاريخ اسلام و در جريان کربلا وجود داشته است و در دفاع مقدس نيز نوجوانان با کمال شور و اشتياق در جبهه حضور پيدا کرده‌اند.
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان آذربايجان شرقي درباره اقدامات اجرايي انجام شده درباره اين يادواره گفت: از دي‌ماه سال گذشته 8 پيش يادواره در سطح شهر تبريز برگزار شده و در روز چهارشنبه 16 از ساعت 9 صبح ارديبهشت در تالار معلم يادواره اصلي برگزار مي‌شود که در اين مراسم علاوه بر حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي نماينده ولي‌فقيه، معاون رييس‌جمهور رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، محمدحسين مقيمي معاون سياسي وزير کشور، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه تبريز و استاندار آذربايجان شرقي سخنراني مي‌کنند.
دبير نخستين يادواره شهداي نوجوان استان آذربايجان شرقي گفت: دو ويژه‌نامه و نيز يک کتاب با عنوان فهميده‌هاي آذربايجان در اين همايش رونمايي مي‌شود که اين کتاب در بيش از 400 صفحه منتشر مي‌شود و عکس و خاطرات 80 شهيد نوجوان استان در اين کتاب منتشرشده است.
وي گفت: از کتاب حماسه مقاومت نيز براي نخستين بار در اين همايش رونمايي مي‌شود و نمايشگاه نيز در حاشيه اين همايش با حضور بنياد شهيد و امور ايثارگران، آموزش‌وپرورش و ارگان‌هاي مختلف برگزار مي‌شود. پخش نماهنگ توليدي کانون و تجليل از 38 خانواده شهيد نوجوانان در تبريز از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم است. مراسم تجليل و اهداي جوايز به 30 نفر از برگزيدگان مسابقات ادبي، هنري، وبلاگ نويسي، شعر و داستان ويژه نوجوانان نيز در اين يادواره برگزار مي‌شود.
حجت‌الاسلام لطف‌الله پور گفت: به دستور استاندار آذربايجان شرقي اين مراسم به‌صورت همزمان در 21 شهر ديگر استان برگزار مي‌شود و براي هر شهيد نوجوان تنديسي ساخته‌شده که در اين روزبه آنان اهدا مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن