تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار تشریفاتی برای دو نماینده کشورمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛
دیدار تشریفاتی برای دو نماینده کشورمان
بازی های هفته پایان لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود و تیم های فوتبال تراکتور سازی و فولاد دو نماینده کشورمان در یک بازی تشریفاتی به مصاف حریفانشان می‌روند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود که تنها تیم‌های فوتبال نفت و پرسپولیس دو نماینده کشورمان شانس صعود به مرحله بعد را دارند.


**فولاد خوزستان- لوکوموتیو ازبکستان؛ بازی تشریفاتی در اهواز


 تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی تشریفاتی امروز ساعت 20:35 در ورزشگاه غدیر اهواز‌  پذیرای تیم فوتبال لوکوموتیو‌ ازبکستان است شاگردان اسکوچیچ با شکست یک بر صفر مقابل السد قطر به قعر جدول گروه سی سقوط کردند آنها پس از سه تساوی در دور رفت، مرحله برگشت را هم با دو باخت آغاز کردند تا با تنها 3 امتیاز در رده چهارم گروه Cقرار  گیرند و هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشند.


 اسکوچیچ سرمربی فولاد بیان کرده که تیمش بد شانس بوده و گرنه در برخی از بازی‌ها حق تیمش پیروزی بوده است.


 فولادی‌ها بر خلاف بازی‌های لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا آمار خوبی نداشتند و در پنج دیدار تنها یک گل زدند.


 به هر حال فولادی ها در چند بازی کم تجربه شان دادند و مقابل حریفان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشتند.


در آن سوی میدان ، تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان هم با شکستی که مقابل الهلال متحمل شد، شانس صعود به دور دوم را از دست داد تا دیدار این دو تیم به جدال دو قعرنشین‌ تبدیل شود و برنده آن تنها جایگاه سومی خود را تثبیت کند.


گفتنی است: تیم‌های فوتبال الهلال و السد در همین گروه در ورزشگاه‌ ملک فهد‌ مقابل هم قرار خواهند گرفت.


 دیدار رفت دو تیم با برتری 1 بر صفر السد به پایان رسیده است و با توجه به این نتیجه، السد حتی با یک مساوی با الهلال هم صدرنشین گروه سی خواهد شد.


** الاهلی امارات- تراکتور سازی؛ تراکتور سازان پلی برای رسیدن به جایگاه دوم


 دو تیم فوتبال الاهلی امارات و تراکتور سازی امروز ساعت 20 در ورزشگاه الرشید دوبی به مصاف  یکدیگر می‌روند.


تراکتور سازی با یک تساوی خانگی مقابل الاهلی عربستان و شکست خانگی برابر نسف قارشی در دور برگشت تنها یک امتیاز کسب کرد و با 4 امتیاز در قعر جدول گروهِD قرار دارد با توجه به دو شکست تراکتور در برابر نسف قارشی 7 امتیازی، نماینده کشورمان دیگر شانسی برای دومی گروه نیز نخواهد داشت و این بازی برایش تشریفاتی خواهد بود در آن سوی میدان، تیم فوتبال الاهلی امارات بر خلاف تیم تراکتور سازی  برایش این مسابقه اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت برد در این بازی و شکست نسف قارشی برابر حریفش می‌تواند به  عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا شود.


 تیم‌های فوتبال نسف قارشی و الاهلی عربستان هم ساعت 20:30 رودرو هم قرار می‌گیرند این در حالی است که صعود الاهلی عربستان به عنوان تیم اول گروهD قطعی شده است و در صورت برد الاهلی امارات مقابل تراکتور سازی ، نسف قارشی باید الاهلی عربستان را شکست دهد تا به مرحله بعد صعود کند.


 گفتنی است: اگر بازی‌های رودرو برای  صعود تیم‌ها ملاک نبود، تراکتور سازی می توانست در صورت برتری پر گل مقابل حریف خود و برتری الاهلی عربستان در دیگر بازی این گروه به لطف  تفاضل گل از گروه خود صعود کند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

زمان نشست خبری دیدار پرسپولیس ایران – بنیادکار ازبکستان اعلام شد
باقری: چشم انتظار حضور یکصد هزار تماشاگر هستیم
بنیادکار فهرست 27 نفره ارسال کرد
اطلاعیه خریدار باشگاه پرسپولیس
نفت تاریخ فینال را قبول ندارد




۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن