تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج سازندگی نقش مهمی در محرومیت زدایی ایفا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع ) گفت : بسیج سازندگی نقش مهمی در محرومیت زدایی ایفا می کند خبرگزاری پانا : مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع ) بوشهر گفت : یک هزار و 500 کارگاه اقتصاد مقاومتی امسال راه اندازی می شود .
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+بسیج سازندگی نقش مهمی+ محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری پانا ، سرگرد پاسدار ذوالفقار عباسی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق ( ع ) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج سازندگی ، نقش مهمی در محرومیت زدایی ایفا می کند اظهار داشت : در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی یک هزار و 500 کارگاه اقتصاد مقاومتی ویژه مناطق محروم و نیازمندان راه اندازی می شود . وی افزود : بسیج سازندگی با اجرای برنامه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین اقشار مختلف مردم برای سه هزار و 363 نفر در استان بوشهر حدود 12 همایش و 304 کارگاه آموزشی برگزار نموده است و در راستای رفع مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته و محروم پی می گیرد .
عباسی فر تصریح نمود : در سازمان بسیج سازندگی تلاش می شود تا ضمن بالا بودن توان دینی ، علمی و فرهنگی جوانان اعم از دانشجو و دانش آموز در بعد ارزشی بر غنای اوقات فراغت آنها افزوده شود .
عباسی فرد با اشاره به فعالیت های دانشجویان در رده های مختلف مهندسی و آموزشی گفت : سال گذشته 2 هزار و 859 نفر از گروه های دانشجویی ، مهندسی و رده های مختلف بسیج سازندگی در قالب 110 گروه در روستاهای استان بوشهر به خدمات رسانی روستائیان پرداختند .
عباسی فرد گفت : در سال قبل 2 هزار و 100 دانش آموز 180 مدرسه را مرمت و بهسازی کردند و در این حوزه 12 هزار و 825 نفر از دانش آموزان در اردوی حلقه های صالحین شرکت کردند .
رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق ( ع ) استان بوشهر رسیدگی پزشکی به مردم محروم روستایی را از دیگر برنامه ها دانست و افزود : ایجاد بیمارستان صحرایی و تیم جراحان پلاستیک فک و صورت سال قبل در روستاهای محروم شهرستان دشتی حضور یافت و 200 نفر از نیازمندان تحت درمان و عمل رایگان پزشکی قرار گرفتند .
وی بیان داشت : قرارگاه خاتم الانبیا امسال یک هزار و 45 پروژه در استان بوشهر اجرا می کند که برای اجرای این پروژه ها 171 میلیارد و 280 میلیون ریال مصوب شده است .
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن