تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805415016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فینال زودهنگام در نیمه نهایی/ استقبال غیردوستانه از حدادی در جنوب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باقیمانده از هفته پایانی لیگ حرفه ای بسکتبال
فینال زودهنگام در نیمه نهایی/ استقبال غیردوستانه از حدادی در جنوب
فینال چند ساله مهرام و پتروشیمی بندرامام امسال در مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای اتفاق می افتد. تیم دانشگاه آزاد هم که تا پایان بازی با نفت به سختی نفس می کشید، در پایان یک جدال سخت یک نفس راحت کشید.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شوک فوتبالی تیم پتروشیمی بندرامام جواب نداد، نگه داشتن بازیکن خارجی تا کوارتر دوم مسابقه و وارد کردن این بازیکن بعد از 10 دقیقه نیز پاسخگو نبود و به این ترتیب تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امتیاز میزبانی در 2 بازی اول و بازی آخر مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال را به علاوه شانس برتری 2 بر صفر مقابل مهرام از دست داد.

تلاش های جانانه نفت هم در پایتخت سودی به حال این تیم نداشت، دعای گرگانی ها برای ادامه مقاومت دانشگاه آزاد تا لحظه آخر جواب داد و سرنوشت صعود گرگان با پیروزی دانشگاه آزاد مقابل نفت به دست خود این تیم شمالی افتاد.

فصل عادی لیگ حرفه ای بسکتبال عصر امروز 14 اردیبهشت با حذف قطعی تیم های منتخب ماهشهر، پمینای اصفهان، ثامن مشهد و هفت الماس قزوین پایان یافت. یکی از دو تیم گرگان و نفت آبادان نیز بعد از بازی معوقه روز 16 اردیبهشت میان گرگان و هفت الماس از لیگ حرفه ای خداحافظی می کند.

فریاد تا پایان آستانه تحمل داوران

اعضا تیم پالایش نفت آبادان در مسابقه ای که پیروزی در آن برای صعود به پلی آف حیاتی بود از ابتدا مشغول بحث قضاوت داوران شدند و به قدری به داوری اعتراض کردند که در نهایت تحمل یکی از داوران نیز تمام شد. داور مزبور نیز با فریاد شروع به صحبت با کادرفنی نفت کرد و در نهایت بعد از 37 دقیقه تحمل، یک خطای تکنیکال نیز به هماد سامری سرمربی نفت داده شد.

تیم دانشگاه آزاد که از شکست دور رفت مقابل نفت درس گرفته بود و ترس برخورد به مهرام یا پتروشیمی را در پلی آف داشت، از همان ابتدا حملات پیاپی خود را شروع کرد و کوارتر پر امتیازی در شروع مسابقه رقم خورد. دانشگاه آزاد در کوارتر اول با نتیجه 32 بر 17 برنده شد. 

مصدومیت بازیکن دانشگاه آزاد و حواشی نیمه اول

مرادی نسب بازیکن جوان تیم دانشگاه آزاد در اواخر کوارتر اول مسابقه با مصدومیت شدید مچ پا مواجه شد و شرایط بازگشت به زمین را پیدا نکرد.

در ادامه اعتراضات نفتی ها به داوری، یونس لاله زاده به خاطر یک سوت صالحیان داور جوان مسابقه برای او با اعتراض دست زد و دست خود را به سمت داور دراز کرد. صالحیان هم به صورت دوستانه به دست لاله زاده رفت و بدون توجه به اعتراض او به کار خود ادامه داد.

ادامه دارترین داستان مسابقه هم در برخورد میان بولیان بازیکن خارجی نفت و محمد حسن زاده رخ داد. دو بازیکن در اواخر نیمه اول با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری به بیرون بازی در پایان نیمه کشیده شد و با اتمام مسابقه در حالی که سایر بازیکنان در حال دست دادن به یکدیگر بودند، بولیان و حسن زاده همچنان برای یکدیگر خط و نشان می کشیدند.

سامری سرمربی نفت یک بار هم یار خارجی خود را برای دقایقی روی نیمکت نشاند و تاکید داشت برای جلوگیری از حاشیه های این بازیکن تصمیم به نیمکت نشینی او در این دقایق گرفت. یونس لاله زاده که در بازی قبل هم نیمکت نشین شده بود، در دقایق زیادی از بازی به روی نیمکت رفت اما تنبیه انضباطی عماد سلمانی پایان یافته و این بازیکن تلاش زیادی هم برای برتری نفت انجام داد.

بازگشت نفت


نفت که در نیمه اول بازی هم با نتیجه 48 بر 35 شکست خورده بود تا اختلاف 22 امتیاز هم عقب افتاد اما تا 5 دقیقه آخر با 3 امتیازی کولیویچ اختلاف به 10 امتیاز رسید و تا 4 امتیاز هم کاهش یافت.

بازیکنان با تجربه دانشگاه آزاد در ثانیه های آخر از خطاهایی که برای گرفتن مالکیت توپ روی آنها انجام می شد به خوبی استفاده کرده، پنالتی های خود را گل کردند و در نهایت با اختلاف 6 امتیاز برنده بازی حساس شدند.

نفتی ها که در نیمه دوم به آتش بازی برای جبران اختلاف دست زده بودند، تنها چند ثانیه تا پلی آف فاصله داشتند و برد در یک قدمی این تیم بود.

فینال در نیمه نهایی

باخت پتروشیمی به مهرام تهران معادلات چند ساله سوپرلیگ ایران را بر هم زد. مهرام با این برد در رده دوم و پتروشیمی در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند و به این ترتیب تنها یک تیم فرصت رسیدن به فینال را دارد. فینال چهار ساله مهرام و پتروشیمی با این شرایط زودتر از موعد و در مرحله نیمه نهایی رقم می خورد.

مهرام که مهمان پتروشیمی در هفته آخر بود، کوارترهای اول و دوم بازی را با نتایج 29 بر 26 و 26 بر 16 برد و پتروشیمی میزبان دو کوارتر بعدی را با نتایج 27 بر 5 و 22 بر 19 به نفع خود رقم زد.

تماشاگران ماهشهری که طی چند سال حضور حاتمی روی نیمکت تیم به این مربی علاقه زیادی داشتند با بازگشت دوباره حاتمی و همچنین حساسیت بازی، سالن شهرک بعثت را پر کرده بودند.

رقابت صمد نیکخواه و حامد حدادی دو ستاره تیم ملی بسکتبال در این بازی از اتفاق های ویژه هفته هجدهم لیگ بود. هر دو بازیکن نیز در تیم خود بهترین عملکرد را داشتند.

تاکوان دین بازیکن خارجی مهرام نیز در برتری شروع مسابقه به نفع مهرام نقش مهمی داشت.

از طرفی اوشین ساهاکیان ملی پوش مهرام که با برخورد هفته قبل خود به پایه حلقه باعث نگرانی زیادی شده بود به این بازی رسیده و خیال همه را از سلامتی کامل خود راحت کرد.

دومین شوک پتروشیمی

پتروشیمی بندرامام یک بار با برگرداندن مهران حاتمی سرمربی سابق تیم به ماهشهر قصد ایجاد یک شوک روحی مثبت را به تیم داشت. رفتارهای تند میتف مقدونیه ای باعث بیشتر شدن حواشی داخلی تیم شده بود و یاوری مدیرعامل تیم ترجیح داد با تغییر مربی آرامش را به ماهشهر بازگرداند.

در حالی که در شروع مسابقه و کوارتر اول بازی خبری از بازیکن خارجی پتروشیمی نشده بود، شوک دوم این تیم آوردن استیون میلوسویچ 211 سانتی متری به سالن و ورود او به بازی بود. میلوسویچ که شباهت ظاهری نیز به ماریچ بازیکن خارجی قبلی تیم داشت، حتی یک جلسه هم با تیم ماهشهری تمرین نکرده بود و گفته می شد که به صورت مستقیم از فرودگاه به سالن انتقال پیدا کرده است.

پتروشیمی با تمام این اوصاف یک بار هم در کوارتر چهارم از اختلاف 20 امتیازی به 2 امتیازی مهرام رسید اما یاران حدادی و شاگردان مصطفی هاشمی برتری خود را تا پایان حفظ کردند.

فحاشی به حدادی

تماشاگران ماهشهری بار دیگر بحث های استانی خود را با حامد حدادی به میان کشیدند و در اواسط بازی با فحاشی به این بازیکن باعث اعتراض مهرامی ها شدند. هفته قبل هم فحاشی زیادی در سالن هفت الماس به صمد نیکخواه ملی پوش پتروشیمی شده بود و ماهشهری ها اعتراض زیادی به این موضوع در قزوین داشتند.

گویا بعد از مسابقه امروز درگیری لفظی نیز میان حدادی و تماشاگران پیش آمده و با ورود ماموران انتظامی جلوی فیزیکی شدن این درگیری گرفته شد.

مهرام و پتروشیمی هفته آینده بار دیگر رقابت 7 مسابقه ای خود را ادامه می دهند. رقابتی که تا به حال یک بار به نفع مهرام و یک بار به نفع پتروشیمی تمام شده است. تیمی که موفق به کسب 3 برد دیگر شود، راه خود را به فینال دوباره باز می کند.

بازی خداحافظی پایین جدولی ها

تیم منتخب بسکتبال ماهشهری که همچنان 6 بازیکن در ترکیب خود داشت، با همین تعداد بازیکنان موفق به شکست پمینا در خانه شد.

رافا بازیکن خارجی ماهشهر با 34 امتیاز و هروه توره بازیکن خارجی پمینا با 23 امتیاز ستاره های دو تیم در دیدار آخر لیگ بودند. 

تیم منتخب ماهشهر با این برد کار خود را در رده ششم جدول تمام کرد و تیم پمینا در رده هفتم به لیگ حرفه ای خاتمه داد.

تیم هفت الماس قزوین که لیگ ملی را با بهترین شرایط و لیگ حرفه ای را با بدترین شرایط ادامه داد، طعم چهاردهمین باخت لیگ را مقابل ثامن مشهد تیم هشتم جدول چشید.

لیگ حرفه ای در این هفته برای تیم هفت الماس به پایان نرسید و بازیکنان باقیمانده این تیم بعد از محرومیت 5 بازیکن دوپینگی باید 2 روز بعد در بازی معوقه مقابل شهرداری گرگان به میدان روند. دیداری که با پیروزی گرگان حکم چهارمی این تیم را امضا می کند.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

صدر در اختیار تهرانی ها/ شروع نیمه نهایی از 20 اردیبهشت
شکست پتروشیمی بعد از تغییر سرمربی/ دانشگاه آزاد صدرنشین لیگ حرفه ای باقی ماند
بازیکن خارجی پتروشیمی در کوارتر دوم ظاهر شد!/ بازی پر حاشیه در تهران




۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن