تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803258967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداوسیما فکر نکند حق پخش مسکوت می‌ماند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: صداوسیما فکر نکند حق پخش مسکوت می‌ماند
کد خبر: ۴۹۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ - 04 May 2015


 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درست است که فقط دو هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده اما آقایان نباید فکر کنند با سپری شدن این دو هفته موضوع مسکوت می‌ماند، چون دو سه ماه دیگر لیگ جدید شروع می‌شود.


علی کفاشیان در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اظهار نظر نصرالله سجادی که ابقای کی‌روش دستور دولت نبوده، گفت: سجادی درست می‌گوید، دولت نقشی در ابقای کی‌روش نداشت چون فدراسیون فوتبال در این خصوص کاملا مستقل بوده است البته جاهایی ما نیاز به کمک‌هایی داشته‌ایم که دوستان در وزارت ورزش و به ویژه سجادی می‌کنند.


وی افزود: این کرسی حق فوتبال ایران است‌ و می‌تواند در خیلی از تصمیم‌گیری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا حافظ منافع فوتبال ایران باشد. متاسفانه ما در گذشته این کرسی را از دست داده بودیم. با توجه به اینکه فوتبال ایران حرف اول را در آسیا می‌زند باید صاحب این کرسی می‌شدیم. مهم این است که بتوانیم از آن  به خوبی استفاده کنیم ضمن اینکه باید تلاش کنیم مثل گذشته در کمیته‌های AFC صاحب کرسی‌های مختلف شویم.


کفاشایان در خصوص اینکه اگر به هر دلیلی از سمت ریاست فدراسیون فوتبال بروید آیا به این کرسی خدشه وارد خواهد شد، اظهار داشت: اگر از فدراسیون فوتبال رفتنی شوم این کرسی حداقل تا 4 سال دیگر اعتبار خواهد داشت و من در این سمت باقی‌ می‌مانم.


وی در پاسخ به این پرسش که در حالی که فقط دو هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده اما شما حق پخش را از صدا و سیما دریافت نکردید، تاکید کرد: این کار باید به صورت قانونی حل شود و ما باید مسئولان سازمان صدا و سیما را قانع کنیم که این پول را پرداخت کنند. درست است که فقط دو هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده اما آقایان نباید فکر کنند که با سپری شدن این دو هفته موضوع مسکوت می‌ماند، چون دو سه ماه دیگر لیگ جدیدی هم هست که شروع شود. قرار است وزارت ورزش و جوانان هم پیگیر این موضوع باشد و ما هم در این خصوص کمک بخواهیم.


رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ریشه اصلی مشکلات باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس پیدا کردن اسپانسر نیست بلکه حق پخش تلویزیونی است. اگر مشکل حق پخش قانونی حل شود اکثر مشکلات باشگاه‌های ما حل می شود و فوتبال ما نیز توسعه پیدا می‌کند. متاسفانه در چنین شرایطی صورت مسئله را گم کرده و به دنبال فروش این دو باشگاه رفته‌ایم. فرض کنیم بخش خصوصی این دو باشگاه را بخرد حتی اگر به اندازه یک کوه هم پول داشته باشد تا کجا می‌تواند هزینه کند؟ در واقع فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون حل شدن مشکل حق پخش یک کار بیهوده است. در حال حاضر تاج پیگیر این مسئله است.


رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مالیات کی‌روش اظهار داشت: هنوز پولی برای مالیات کی‌روش پرداخت نشده اما پیگیر این موضوع هستیم و انشاالله حل خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد یا نه، به تسنیم گفت: هنوز مشخص نیست نکونام به کادرفنی تیم ملی اضافه شود یا نه. باید در این خصوص با کی‌روش صحبت کنم که متاسفانه هنوز فرصت پیدا نکرده‌ام؛ اصلا شاید نکونام بخواهد به فوتبالش ادامه دهد.
کفاشیان در خصوص اظهار نظر احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه نکونام از نظر فنی نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند و او باید مدرک B مربیگری خود را هم بگیرد، گفت: این مسائل در مرحله دوم اهمیت قرار دارد و قابل حل است. ابتدا اجازه دهید ببینیم نکونام به کادر فنی اضافه خواهد شد یا نه بعد در مورد این مسائل صحبت کنید.


وی در خصوص اینکه آیا برگزاری بازی دوستانه تیم ملی با کنیا قطعی شده، یا نه تاکید کرد: من اطلاعی ندارم و باید پیگیری کنم و ببینم وضعیت برگزاری این بازی چگونه است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن