تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبرد براي كسب سهميه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نبرد براي كسب سهميه
نویسنده : مه‌رو كامراني/ کارشناس تکواندو 
حساس‌ترين روزها براي تكواندو در حال گذر است. كمتر از 9 روز تا بزرگ‌ترين رويداد تكواندوي جهان در سال ۲۰۱۵ زمان باقي است؛ رقابت‌هايي كه مي‌تواند سكوي پرتابي براي تكواندوكاران هر كشور براي رسيدن به سهميه المپيك ۲۰۱۶ ريو باشد. تكواندو كشورمان هم در بخش مردان و هم زنان انگيزه بالايي براي مدال‌آوري و كسب سهميه المپيك دارند.
شش ماه اردو و شركت در جام فجر و تورنمنت هلند تجربه خوبي را ملي‌پوشان خانم فراهم كرده است تا با آمادگي كامل روي شياپ چانگ بروند.
با شناختي كه از كيميا عليزاده و شكرانه ايزدي دارم قطعاً آنها يكي از طلايي‌هاي تيم‌ملي در اين دوره از رقابت‌ها خواهند بود. اين تكواندوكاران از مهره‌هاي تأثيرگذار تيم‌ملي كشورمان هستند. هرچند كه هانيه اخلاقي هم طلاي جوانان آسيايي را در كارنامه دارد و تجربه حضور خدابنده در تورنمنت‌هاي خارجي، مي‌تواند كمك زيادي در جمع‌آوري امتياز براي كسب سهميه باشد.
اين دوره از رقابت‌ها با تغييراتي همراه است. به اين شكل كه در مسابقات پس از مشخص شدن نفرات راه يافته به مرحله نيمه‌نهايي و نهايي در هر وزن، رقابت‌هاي اين ورزشكاران به اتمام مي‌رسد و هوگوپوشان براي راهيابي به مرحله فينال، فرداي روز مسابقاتشان، مبارزات مرحله نيمه‌نهايي و نهايي را از سر مي‌گيرند. معتقدم كه قدرت تكواندوي زنان در اين دوره كاملاً محرز مي‌شود، هرچند تكواندو در حال حاضر به سمت اروپا رفته و روسيه و تركيه در جايگاه خوبي قرار دارند اما ما هم توانسته‌ايم كره‌جنوبي قدرتمند را كنار بگذاريم و در آسيا حرف اول را بزنيم.
سالن «تراكتور» شهر چليابينسك روسيه ميزبان بهترين‌هاي تكواندوي جهان است. بي‌شك آنچه مهم است اينكه تيم‌ملي تكواندوي كشورمان با هدايت مينو مداح در كسوت سرمربي با پنج هوگوپوش مي‌تواند در اين مسابقات بهترين امتيازات را براي كسب سهميه المپيك كسب كند. تكواندوي زنان بايد نسبت به دوره‌هاي گذشته بهتر ظاهر شود و بهترين نتايج را كسب كند. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن