تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکن خارجی پتروشیمی در کوارتر دوم ظاهر شد!/ بازی پر حاشیه در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته هیجدهم لیگ حرفه ای بسکتبال
بازیکن خارجی پتروشیمی در کوارتر دوم ظاهر شد!/ بازی پر حاشیه در تهران
حساسیت هفته آخر فصل عادی لیگ حرفه ای بسکتبال باعث بروز حواشی در مسابقات شد. تیم پتروشیمی بندرامام که بازی با مهرام را بدون یار خارجی شروع کرده بود، در کوارتر دوم بازیکن خود را رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نام بازیکنان خارجی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از روز گذشته در میان خبرنگاران بسکتبال پخش شده بود اما در نهایت تا شروع مسابقه میان پتروشیمی و مهرام نیز خبری از بازیکن مونته نگرویی تیم نبود در حالی که گفته می شد این بازیکن به ایران رسیده است.

تیم مهرام کوارتر اول بازی را با نتیجه 29 بر 26 برده بود که در شروع کوارتر دوم، استیون میلوسویچ بازیکن پست چهار و پنج مونته نگرویی پتروشیمی وارد سالن شد و بعد از گرم کردن خود در کوارتر دوم وارد زمین شد.

در بازی میان تیم های دانشگاه آزاد و نفت آبادان نیز با توجه به حساسیت مسابقه برای دو طرف، از ابتدا اعتراض به داوری آغاز شد و در نهایت با دعوای بازیکنان در پایان نیمه به اوج رسید.

محمد حسن زاده فوروارد قدرتی دانشگاه آزاد و بولیان یار خارجی نفت در اواخر کوارتر در حالی که داوران در سوی دیگر میدان، حمله تیم نفت را دنبال می کردند با یکدیگر درگیر شدند. دو بازیکن با آرنج و مشت از خجالت هم در آمدند. همین ماجرا باعث شد بعد از اتمام نیمه اول در بیرون رختکن میان اعضاء دو تیم درگیری کوچکی ایجاد شود.

همچنین کادرفنی نفت از ابتدای بازی به داوری اعتراض داشتند و برای بیشتر تصمیمات داوران به نشانه اعتراض دست می زدند.

داوری سرپرست نفت بیشترین اعتراض را به آبکاریان رئیس کمیته داوران داشت که از نزدیک شاهد مسابقه بود.

اصغر کاردوست سنتر ملی پوش نفت که در کوارتر اول به سرعت 3 خطایی شده بود بعد از دقایقی نیمکت نشینی در کوارتر دوم وارد میدان شد و به سرعت خطای چهارم وی نیز روی تابلو ثبت شد. کاردوست نیز بعد از این جریان با اعتراض و ناراحتی روی نیمکت نشست.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

بسکتبالیست های نوجوان ایران از صعود به آسیا بازماندند
یوسف وند: خودم هم به دوپینگی بودنم شک کردم
جدال بزرگان در ماهشهر/ بازی سرنوشت نفت در تهران




۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن