تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور پروانه ساختمانی رایگان برای مراکز درمانی امکان‌پذیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار شیراز: صدور پروانه ساختمانی رایگان برای مراکز درمانی امکان‌پذیر نیست خبرگزاری پانا: شهردار شیراز گفت: صدور پروانه ساختمانی رایگان بدون ارائه خدمات متقابل از سوی مراکز درمانی و بهداشتی به کارکنان شهرداری شیراز امکان‌پذیر نیست.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا پاک‌فطرت در آئین روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری در سخنانی اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال کارکنان شهرداری، نخستین مرکز آموزشی مدرن که به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسیده در یک یا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه توجه به کارگر و نیروی کار تأثیر بسزایی در رشد و ارتقای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دارد، افزود: توسعه‌یافتگی، دست‌یابی به استقلال سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و نیز بی‌اثر ماندن تحریم‌ها در گرو رسیدگی به مسائل رفاهی، معیشتی و فرهنگی کارگران که نیروی مولد و تأثیرگذار هستند میسر می‌شود.

پاک‌فطرت تصریح کرد: مشکل کلان‌شهر شیراز با پشت‌ میزنشینی مدیران و مسئولان برطرف نمی‌شود و باید همانند کارگران زحمتکش با کار و تلاش مضاعف به ساخت‌ و ساز فضاهای عمرانی و شهری همت کرد تا شاهد پیشرفت در این شهر باشیم.

وی بیان داشت: کارگری و فعالیت بدنی نباید کسر شأن عده‌ای باشد، چرا که کار نزد پیامبر اسلام (ص) یک نوع عبادت محسوب می‌شود.

شهردار شیراز رعایت نکات ایمنی در محیط کار را برای کارگران الزامی دانست و اضافه کرد: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی از سوی کارگران به‌ویژه کارگران فضای سبز و پسماند هر ماه شاهد یک سانحه تصادف خودرو هستیم.

پاک‌فطرت بیان داشت: داشتن وسایل ایمنی به‌ویژه کفش ایمن کارگری در محیط کار و نیز لباس‌های تمیز و پاک برای این قشر ضروری است.

وی اظهار داشت: رضایت‌مندی میهمانان نوروزی از پاکیزگی این شهر به‌خاطر حضور جدی کارگران فضای سبز و پسماند تا پاسی از شب بوده است که باید این روند از سوی این قشر استمرار یابد.

شهردار شیراز گفت: صدور پروانه ساختمانی رایگان بدون ارائه خدمات متقابل از سوی مراکز درمانی و بهداشتی به کارکنان زحمتکش شهرداری شیراز امکان‌پذیر نیست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن