تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816645431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات فرهنگیان مازندران پرداخت خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران مطالبات فرهنگیان مازندران پرداخت خواهد شد خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: همکارانی که در 6 ماهه نخست سال 93 بازنشسته شدند به طور کامل مطالبات خود را دریافت کردند و آن دسته از افرادی که در سه ماهه دوم سال گذشته بازنشسته شدند حدود 23 درصد مطالبات‌شان تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 12:42

خبرگزاری پانا+معلمان+قاسمی+مطالبات بازنشستگان

سید علی قاسمی صبح امروز به‌مناسبت هفته بزرگداشت معلم در جمع خبرنگاران گفت: معلمان توسعه جامعه را بنا می نهند .شغل معلمی هویت جامعه را پایه ریزی می کند و شخصیت آن را استمرار می بخشد و به خود می بالیم که در توسعه پایدار ایران اسلامی سهیم هستیم.
وی تجلیل از معلم را تجلیل از دانایی و اندیشمندی جامعه دانست و گفت: معلم بهار است و بهار برای جامعه اعتدال می آورد.
قاسمی در ادامه اظهار کرد:  هفته گذشته به‌همراه مسئول ارشد استان به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دعوت شدیم که در این نشست مقام عالی وزارت متبوع نیز حضور داشت و در این نشست برای مسائل داخلی و جاری آموزش و پرورش مازندران تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر شد تا سهم مازندران در بودجه عمرانی مشخص شود.
قاسمی ضمن اذعان اینکه وزارت متبوع تعهد کرده است به همان میزان اعتبار عمرانی که استان به امر آموزش و پرورش اختصاص می‌دهد، وزارتخانه نیز قبول مسئولیت کند، بیان کرد: سال گذشته 10 میلیارد تومان سهم نمایندگان بوده است که همکاری نیز کرده اند.
وی در خصوص استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش 5 هزار نیروی انسانی استخدام می کند که متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر باشند وبا توجه به رشته مورد نیاز، بومی بودن، جنسیت و سن قانون استخدامی، اقدام به شرکت در آزمون نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پاسخ به چگونگی مطالبات فرهنگیان گفت: مطالبات فرهنگیان از سال 85 باقی مانده که بخشی از پاداش بازنشستگان که تا مهر، آبان و آذر 93 بازنشسته شده اند تا 23 درصد پرداخت خواهد شد.
وی گفت: ثبت‌نام در آزمون استخدامی نیروی انسانی در آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی در خرداد ماه ابلاغ خواهد شد و هیچ فردی در جذب نیرو اعمال نظر نخواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید براینکه حق‌التدریسی در مازندران نداریم، تصریح کرد: معلمانی که در پایان ساعت وظیفه خود با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند به صورت حق‌التدریسی حقوق دریافت می‌کنند.
وی افزود: حق‌التدریسی‌های آموزش و پرورش مازندران از سال 85 مطالبه دارند که ما را آزرده خاطر می‌کند.
قاسمی با بیان اینکه سال گذشته از محل صرفه‌جویی هزینه‌ها بخشی از مطالبات حق‌التدریسی‌ها پرداخت شد، اظهار کرد: بخش زیادی از مطالبات مانده است که تلاش ما نسبت به پرداخت آن است.
وی با اشاره به اینکه هفته گذشته وزارت آموزش و پرورش بخشی از پاداش فرهنگیان بازنشسته سال گذشته را پرداخت کرده است، گفت: با تامین منابع بقیه مطالبات بازنشسته‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: همکارانی که در 6 ماهه نخست سال 93 بازنشسته شدند به طور کامل مطالبات خود را دریافت کردند و آن دسته از افرادی که در سه ماهه دوم سال گذشته بازنشسته شدند حدود 23 درصد مطالبات‌شان تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود.
قاسمی با اشاره به اینکه میزان مطالبات بازنشستگی فرهنگیان مازندران 67 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: 13 میلیارد تومان این مطالبات ابلاغ و بقیه نیز پرداخت می‌شود.
وی جدی ترین چالش آموزش و پرورش مازندران را نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: 6/61درصد نیروی انسانی ما سابقه بالای 20 سال و یک چهارم نیز سابقه بیش از 25 سال دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: 23 هزار و 179 نفر از همکاران آموزش و پرورش مازندران تا 10 سال دیگر بازنشسته می‌شوند.
وی توزیع نیروی انسانی به‌صورت بومی در آموزش و پرورش مازندران را مشکل دیگر نظام تعلیم و تربیت در استان عنوان کرد و گفت: برای تامین نیروی انسانی غرب مازندران دچار مشکل هستیم و معلمان دوره ابتدایی غرب مازندران از مرکز و شرق استان تامین می‌شوند.
وی درباره تعداد دانش‌آموزان در مدارس مازندران گفت: 3 هزار و 700 مدرسه در مازندران داریم که 200 مدرسه دارای کمتر از 15 دانش‌آموز و یک مدرسه دارای دو و یک دانش‌آموز است.
قاسمی افزود: در آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت حد نصاب تعداد دانش‌آموز در نظر گرفته نشده است و هر دانش‌آموز با در نظر گرفتن فقط حقوق معلم در سال تحصیلی 20 میلیون تومان هزینه دارد و امسال برنامه و طرح‌هایی داریم که چگونه این هزینه‌ها کاهش یابد.        
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن