تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد پروفسور سميعي از مركز تحقيقات علوم و تكنولوژي در پزشكي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۴۶ق.ظ)
دانشگاه علوم پزشکي تهران: بازديد پروفسور سميعي از مركز تحقيقات علوم و تكنولوژي در پزشكي موج - در بازديد عصر يکشنبه، 13 ارديبهشت 94، پروفسور والتر، رئيس دانشگاه INI، به همراه هيأت عالي‌رتبه از شرکت فيليپس، پروفسور سميعي را همراهي مي‌کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، قائم‌مقام و اعضاي عالي‌رتبه شرکت فيليپس در حاشيه سفر خود به ايران به‌منظور ايجاد همکاري براي توسعه تکنولوژي‌هاي پيشرفته پزشکي، از دستاوردها و محصولات ساخته‌ شده توسط محققين مرکز تحقيقات علوم و تکنولوژي در پزشکي از نزديک ديدن کردند.
پروفسور سميعي اين بازديد را ارزشمند توصيف کرد و گفت: با وجود همهٔ تنگناها و تحريم‌ها در ايران؛ به‌خصوص در دانشگاه علوم پزشکي تهران، فعاليت‌هاي باارزشي انجام‌ شده و دستاوردهاي آن ملموس و قابل‌ استفاده و زمينه همکاري در مورد ادامه تحقيقات براي توسعه محصولات با فناوري بالا کاملاً مهياست.
دکتر سميعي افزود: کشور ايران و محققين ايراني همواره مطرح بوده‌اند و دانشگاه علوم پزشکي تهران نيز در حوزه علوم و فنون سرآمد است و اين مرکز (مرکز تحقيقات علوم و تکنولوژي در پزشکي) نمونه‌اي از آن است.
قائم‌مقام فيليپس هم اظهار داشت پيشرفت‌ها و کارهاي بزرگي که انجام‌ شده مايه تعجب و خرسندي او بوده و زمينه همکاري با ايران کاملاً فراهم است.
بر اساس تصميم اتخاذ شده مقرر شد Head Quarter منطقه خاورميانه در ايران مستقر شود و محصولاتي که در آينده نزديک با همکاري دو کشور ساخته مي‌شود از ايران به تمام نقاط منطقه ارسال شود.
همچنين مجموعه فيليپس ابراز علاقه‌مندي کرد تا در بعضي از شاخه‌هاي علمي از ظرفيت علمي تحقيقاتي دانشگاه علوم پزشکي تهران بالأخص مرکز تحقيقات علوم و تکنولوژي در پزشکي بهره گرفته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن