تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف يک تن ترياک در درگيري شبانه پليس مهرستان با سوداگران مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶ق.ظ)
توقيف يک تن ترياک در درگيري شبانه پليس مهرستان با سوداگران مرگ موج- فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف يک تن ترياک، هلاکت يک قاچاقچي و دستگيري يک تن ديگر همراه با توقيف سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيکلت در درگيري شبانه پليس با قاچاقچيان مسلح در جنوب اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين رحيمي در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اين که تعدادي از قاچاقچيان مسلح قصد دارند مقادير قابل‌توجهي مواد مخدر را در اطراف شهرستان مهرستان جابه‌جا کنند، مأموران بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامي با انجام چند روز کار اطلاعاتي و رصد منطقه، موفق شدند سحرگاه امروز خودروي حامل مواد مخدر را شناسايي کنند.
اين مقام انتظامي افزود: با شناسايي خودرو مأموران وارد عمل شدند و با تيراندازي قاچاقچيان با آنان درگير شدند که در اين درگيري مسلحانه سوداگران مرگ با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود با به‌جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاريکي شب و کوهستاني بودن منطقه متواري شدند.
سردار رحيمي در پايان خاطرنشان کرد: مأموران در پاک‌سازي منطقه و بازرسي از خودرو تويوتا وانت که در پوشش سوخت کش اقدام به‌ جابه‌جايي مواد مخدر مي‌کرد، يک‌تن ترياک کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: مأموران در ادامه اين عمليات و با توجه به رد زني‌هاي دقيق، قاچاقچيان مسلح را درحالي‌که با استفاده از يک دستگاه پژو 405 و يک دستگاه پرايد به همراه دو دستگاه موتورسيکلت در محور الله آباد نايگون، قصد فرار داشته را شناسايي کرده که اين افراد با مشاهده مأموران به‌صورت مسلحانه با آن‌ها درگير شدند.
سردار رحيمي تصريح کرد: پس از مدتي درگيري مسلحانه، قاچاقچيان با توجه به ناتواني در مقابل پليس، قصد فرار داشتند که مأموران ضمن به هلاکت رساندن يک شرور و دستگيري يک نفر ديگر و توقيف دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيکلت از اين سوداگران مرگ، تعداد 4 تيغه خشاب کلاش و مقادير زيادي مهمات مربوطه را از محل درگيري کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشرافيت اطلاعاتي و استفاده از توان و ظرفيت موجود در اقشار مختلف اجتماعي به‌ويژه ريش‌سفيدان و متنفذين اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ و هنجارشکنان و مخلان نظم عمومي به اهداف پليد خود دست پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن