تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798282862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام كالچو به بانوي پير رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جام كالچو به بانوي پير رسيد
رقابت تيم‌هاي باشگاهي اروپا شب گذشته در حالي برگزار شد كه نزديك شدن به هفته‌هاي پاياني حساسيت بازي‌ها را بيش از پيش كرده است؛ بازي‌هايي كه نتايج آن تأثير مستقيمي در باقي ماندن يا جا ماندن تيم‌ها از كورس قهرماني دارد. هرچند تكليف بعضي تيم‌ها مانند بايرن هم البته از قبل مسجل شده است.
نویسنده : دنیا حیدری 


رقابت تيم‌هاي باشگاهي اروپا شب گذشته در حالي برگزار شد كه نزديك شدن به هفته‌هاي پاياني حساسيت بازي‌ها را بيش از پيش كرده است؛ بازي‌هايي كه نتايج آن تأثير مستقيمي در باقي ماندن يا جا ماندن تيم‌ها از كورس قهرماني دارد. هرچند تكليف بعضي تيم‌ها مانند بايرن هم البته از قبل مسجل شده است. تيمي كه بعد از مشخص شدن قهرماني، روند بازي‌هايش تغيير كرد و دومين باخت اين فصل خود را برابر بايرلوركوزن تجربه كرد. اتفاقي كه بايد ديد براي ديگر تيم‌هايي كه زودتر از پايان ليگ قهرماني آنها تثبيت مي‌شود نيز تكرار مي‌شود، تيم‌هايي چون يووه!

تكرار باخت‌هاي منچستر
سومين باخت متوالي سرخپوشان شهر منچستر در هفته هفته سي و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر كار شياطين سرخ را براي كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا سخت‌تر كرد. هرچند فن خال مدعي است حريف اتوبوس را مقابل دروازه‌اش پارك كرده بود. اما اين نمي‌تواند توجيه خوبي باشد براي باخت و واقعيت اين است كه وست برومويچ در اولدترافورد با يك گل از سد ميزبان خود گذشت تا با توجه به پيروزي ليورپول، تيم رده پنجم جدول كه توانست دو بر يك از سد كوئينز پارك رنجرز بگذرد حالا اختلاف دو تيم(منچستر و ليورپول) براي كسب سهميه ليگ قهرمانان به چهار امتياز برسد.

قهرماني زودهنگام يووه
تك‌گل آرتو ويدال در دقيقه 32 بازي در زمين سامپدوريا كافي بود تا بانوي پير چهار هفته مانده به پايان رقابت‌هاي سري آ، چهارمين قهرماني متوالي خود را در ليگ ايتاليا جشن بگيرد. در پايان هفته سي و چهارم سري آ بانوي پير با رساندن امتياز خود به عدد 79 و با توجه به فاصله 17 امتيازي با تيم دوم جدول توانست خيلي زودتر از آنكه پرونده اين فصل از رقابت‌هاي سري آ بسته شود، جام قهرماني را بالاي سر ببرد و حالا شاگردان آلگري آماده نبرد با رئال‌‌مادريد در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا هستند. هرچند كه سرمربي يووه معتقد است ليگ براي تيمش هنوز به پايان نرسيده و در ادامه نيز تيمش همچون قبل مقتدرانه و براي امتياز كامل بازي‌هاي باقي مانده به ميدان مي‌رود. آلگري كه از ابتداي فصل نويد قهرماني تيمش را مي‌داد، بعد از مسجل شدن اين مهم تأكيد كرد كه قلبا به قهرماني تيمش اعتقاد داشته است.

فاصله رئال با صدر جدول به قوت خود باقي است
هت‌تريك رونالدو در خانه سويا، شبي به ياد ماندني براي رئال رقم زد. در واقع رئال كه از نتيجه بازي بارسا باخبر بود، براي كسب نتيجه‌اي جز برد به ميدان نرفت و دست آخر هم توانست با برتري سه بر دو، حريف را در خانه‌اش مغلوب كند و رسيدن به امتياز 85، فاصله‌اش را با صدر جدول حفظ كند. اگر چه رئال هنوز دو امتياز با بارساي صدرنشين فاصله دارد اما آنجلوتي معتقد است اميد آخرين چيزي است كه مي‌ميرد: « نهايت تلاش خود را در بازي‌هاي باقيمانده خود انجام خواهيم داد و به چيزي جز پيروزي فكر نخواهيم كرد، در واقع آخرين چيزي كه از دست خواهيم داد همين اميدواري است. پس بايد در سه بازي باقيمانده خود به پيروزي دست يابيم.» از نكات جالب اين بازي هت‌تريك رونالدو برابر سويا بود كه بيست و نهمين هت‌تريك اين بازيكن در رئال بود. اين هت‌تريك تعداد گل‌هاي به ثمر رسانده رونالدو را به عدد 42 رساند تا مسي با ۴۰ گل زده در جايگاه دوم برترين گلزنان رقابت‌هاي فصل لاليگا قرار گيرد و رونالدو به صدر اين جدول برسد و حال اين مسي است كه بايد رونالدو را تعقيب كند! حال آنكه در جريان رقابت‌هاي تيمي، رئال در تعقيب بارساست!

گلباران كوردوبا، صدرنشيني بارسا را حفظ كرد
اما جالب‌ترين نتيجه هفته سي و پنجم رقابت‌هاي لاليگا به ديدار كوردوبا برابر بارسا برمي‌گردد كه به برتري هشت بر صفر شاگردان انريكه و حفظ صدرنشيني آبي‌اناري‌ها انجاميد. برد روحيه‌بخش بارسا در زمين حريف علاوه بر آنكه جمع امتيازات اين تيم را به عدد ۸۷ رساند ضمن تثبيت جايگاه آبي‌اناري‌ها در صدر جدول لاليگا شرايط را براي ديدار چهارشنبه شب برابر بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا مهيا كرد. انريكه، سرمربي بارسا كه به شدت از نتيجه رقم خورده راضي است، مي‌گويد: فوتبال بازي بسيار پيچيده‌اي است. يك تيم وقتي مي‌خواهد پيروز شود بايد به حمله كردن ادامه دهد. درست كاري كه بارسا انجام داد. اما كوردوبا با پذيرش اين باخت سنگين سقوط زودهنگامي به دسته دوم لاليگا داشت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن