تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست جديد معاونت بازرسي بانک دي منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۳۵ب.ظ)
سرپرست جديد معاونت بازرسي بانک دي منصوب شد موج - مراسم توديع معاون بازرسي و حسابرسي داخلي و سرپرست جديد اين معاونت با حضور مديرعامل بانک دي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد شفيع‌زاده در اين مراسم ضمن تقدير از زحمات مسعود عابديني، اکبر جعفري را به عنوان سرپرست جديد اين معاونت منصوب کرد.
مديرعامل بانک دي در اين مراسم با بيان اينکه آقاي عابديني تعامل و تلاش خوبي در دوره تصدي معاونت بازرسي داشتند، گفت: معاونت بازرسي طي يک سال اخير در ارتباط با شعب نه تنها به دنبال برخوردهاي خشن و مچ‌گيري نبود بلکه با تعامل سازنده برطرف کننده بسياري از مشکلات هم بوده است.
وي در ادامه با بيان اينکه آقاي جعفري نيز از نيروهاي توانمند بانک دي است، ابراز اميدواري کرد که با استفاده از همه تجربيات و ظرفيت‌هاي شکل گرفته معاونت بازرسي و حسابرسي داخلي به حرکت رو به جلو خود ادامه دهد.
جعفري سرپرست جديد معاونت بازرسي و حسابرسي داخلي بانک دي نيز در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي عابديني که فضاي دوستانه‌اي را در اين بخش شکل داده است، گفت: در سايه تلاش‌هاي انجام شده افکار عمومي بانک به بازرسي نگاه راهنما دارد. اميدواريم ما هم به گونه‌اي عمل کنيم که در راستاي اهداف بانک گام برداشته و به آرامش ايجاد شده کمک کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن