تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819358993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد قائم مقام وزير بهداشت از اجراي برنامه مراقبت هاي اوليه سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۲۴ب.ظ)
در مناطق حاشيه مشهد صورت گرفت؛ بازديد قائم مقام وزير بهداشت از اجراي برنامه مراقبت هاي اوليه سلامت موج - قائم مقام وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي از روند اجراي برنامه ارائه مراقبت هاي اوليه سلامت در مناطق حاشيه شهر مشهد بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حريرچي، مقام وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي، ضمن بازديد از روند اجراي برنامه مراقبت‌هاي اوليه سلامت در مناطق حاشيه شهر ازجمله بيماريابي فشارخون، ديابت، اختلالات رواني، اضافه‌وزن، برنامه سلامت بانوان ايراني، تست قند خون رايگان و تست هموگلوبين A1C رايگان از تلاش‌هاي مسوولان دانشگاه علوم پزشکي مشهد در راه اندازي و پوشش کامل از طريق تعداد 41 مرکز سلامت جامعه و تعداد 116 پايگاه سلامت قدرداني کرد.
در پايان اين بازديد در محل دفتر معاونت بهداشتي دانشگاه نشستي برگزار شد که در جهت ارتقاي برنامه و تکميل فرآيند ارائه خدمات فعال به جمعيت جامعه هدف همفکري و تبادل‌نظر شد.
بر اساس اين گزارش، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي مشهد نيز با اشاره به اينکه مشهد مقدس با دارا بودن يک‌ميليون و 137 هزار جمعيت حاشيه‌نشين رتبه نخست را در کشور در اين زمينه داراست، اظهار داشت: در حال حاضر تمامي جمعيت حاشيه‌نشين مشهد، زيرپوشش خدمات مراقبت‌هاي اوليه بهداشتي و سطح يک قرار گرفتند.
حميدرضا بهرامي هدف از اجراي برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را ارتقاي شاخص‌هاي سلامت، افزايش رضايت‌مندي گيرندگان خدمت (مردم) و ارائه‌دهندگان خدمت، عدالت در سلامت ازنظر دسترسي به خدمات، بهره‌مندي از خدمات ارائه‌ شده و حفاظت مالي از آنان در بستر پوشش بيمه‌هاي همگاني، بهبود کيفيت و کنترل قيمت خدمات سلامت عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن