تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شفت خبر داد آغاز عملیات اجرایی خانه معلم شفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شفت خبر داد
آغاز عملیات اجرایی خانه معلم شفت
فرماندار شفت از آغاز عملیات اجرایی خانه معلم این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان مهر‌ماه امسال این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و میزبان فرهنگیان باشیم.

خبرگزاری فارس: آغاز عملیات اجرایی خانه معلم شفت



به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، یونس محمودی ظهر امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان نمونه این شهرستان با تبریک این روز به فرهنگیان، اظهار کرد: معلمان پویندگان علم، معرفت، حقیقت و شریعت هستند.
وی با اشاره به اهداف تربیت در اسلام و دیدارهای مسئولان آموزش و پرورش با امام خمینی (ره)، تصریح کرد: امام راحل در این دیدار نکات بسیار مهمی را در زمینه آموزش و تربیت در جامعه بیان کردند.
فرماندار شفت یکی از وظایف مهم انبیا را تربیت، کنترل و هدایت انسان‌ها دانست و افزود: انبیای الهی می‌خواستند انسانی ارزشی، خدامحور و دانایی‌محور به جوامع بشری عرضه کنند.
وی با اشاره به اینکه معلمان انسان‌ها را از ظلمت و تاریکی خارج می‌کنند، ادامه داد: آنها انسان‌ها را به طرف نور هدایت کرده و به همین دلیل جایگاه این عزیزان شریف، خطیر و تاثیرگذار است.
محمودی به برخی از پروژه‌های در حال اجرا و اقدام آموزش و پرورش شفت اشاره کرد و یادآور شد: اقدام‌های اولیه استخر فرهنگیان و دانش‌آموزان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم اعتبار خوبی برای اجرای این پروژه اختصاص دهیم.
وی به پروژه دبیرستان شهید بهشتی شفت اشاره کرد و گفت: مراحل آغاز به‌کار این پروژه نیز آغاز و پیمانکار آن مشخص شده است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شفت با اشاره به اینکه خانه معلم این شهرستان با مشخص شدن پیمانکار استارت آن زده شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان مهرماه 94 آن را مورد بهره‌برداری قرار دهیم و میزبان فرهنگیان شهرستانی و مسافران باشیم.
وی با بیان اینکه هر روز برای ما روز معلم است، خاطرنشان کرد: هرگاه بتوانیم خوب و بد را در جامعه تشخیص دهیم آن روز برای ما روز معلم بوده زیرا تشخیص دادن خوب از بد ره‌آورد معلمان است.
رئیس آموزش و پرورش شفت نیز در ادامه مراسم مذکور ضمن تبریک هفته معلم، گفت: افتخاری بالاتر از وجود 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار شهید فرهنگی برای آموزش و پرورش وجود ندارد.
عبدالله رنجی با بیان اینکه خداوند نخستین معلم انسان است، تصریح کرد: شأن، منزلت و جایگاه تعلیم و تربیت به قدری بالا بوده که مرتبه معلم را در ردیف مرتبه انبیا دانسته‌اند.
وی با بیان اینکه معلمان سازندگان نسل آینده کشور هستند، خاطرنشان کرد: موثرترین و والاترین شغل معلمی بوده و معلم برای استمرار زمان فعالیت می‌کند.
به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور از 130 نفر معلم نمونه، تلاشگر، ایثارگر، بازنشسته و تنها شهید فرهنگی و خانواده معلم ایثارگر تجلیل شد. انتهای پیام/2300/ک30

94/02/13 - 14:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن